Köp av banhoj, tips!

Köp en Kawasaki, hört att de går jättefort, så ljudet kommer så långt efter att nästa förare blir diskad:yoparty:yoparty

Annars så är nog CBR och TRIUMPH DAYTONA 675(får man köra triumph i sverige?) mest lättkörda.

har du provat att :ligga? hört att det oxå går jävligt snabbt,men inte ska det vara bra för det. ;)

MÄRKE på hojen vet jag vilket som passar mig, jag vill veta VAD jag ska tänka på vid köp av en banhoj! :tummenupp

Köp en Kawasaki, hört att de går jättefort, så ljudet kommer så långt efter att nästa förare blir diskad:yoparty:yoparty

Annars så är nog CBR och TRIUMPH DAYTONA 675(får man köra triumph i sverige?) mest lättkörda.

För att kasa omkring i gul grupp med SSEMSE så kan du köpa vilken 600 som helst.

Om du bara kollar det som man bör kolla när man köper gathoj så har du gjort det du bör. Banhoj är ju inte nån speciell hoj utan bara en gathoj man byggt om lite.

Jag själv hade satsat på nåt lättkört och hållbart som t.ex denna:
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=41037

Fast efter din förra tråd med frågor om din nya gathoj så är det väl lika bra att du köper en R6:a direkt (eller två, se nedan)? :rolleyes:
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=42061

Glöm sen inte att du måste ha tillgång till bil med drag + släp eller en skåpbil för transport ToR till banan.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back