Köp av 125sm, tips?

Min gasgas är till salu. PMa om du är intresserad.

Edit: typ 25k för dyr visst :hihi

_husqvarna_ skrev:
2302612 de är min och min brors och jag fyller inte år på nån månad så han behöver pengar till sin mellanklass-cykel. så får jag hitta nån annan 125:a sen

sorry lånar tråden, jag har hittat en husa sm 125 s i tyskland ;d som ser nice ut. därtill frågan. är det samma motor på wr125 som på sm125s?

kieL skrev:
2303983 sorry lånar tråden, jag har hittat en husa sm 125 s i tyskland ;d som ser nice ut. därtill frågan. är det samma motor på wr125 som på sm125s?

Nej, det är det inte.

kieL skrev:
2304035 vad är de för snurra i sm:en då ? ngt krut i den ? :död

Någon annan :tomten

Skämt å sido. Skulle gissa på att den rör på sig rätt bra. Lite bättre än Dt men lite sämre än Wr.

Loy skrev:
2304065 Den har nog tillräckligt ;)

vet du hur man kan ta reda på det här utav en säker källa ? =) ska ju köpa hoj och min kompis har en ktm exc, vill ju inte bli ifrån körd haha

kieL skrev:
2304171 då avskrivs nog den hojen.

Haha, det är säkert inget fel på den =)

Den går antagligen jädrigt bra plus att hållbarheten i motor osv antagligen ligger ett snäpp högre en Wr.

Loy skrev:
2304174 Haha, det är säkert inget fel på den =)

Den går antagligen jädrigt bra plus att hållbarheten i motor osv antagligen ligger ett snäpp högre en Wr.

tihi yeah ;D det är nog sant. men de går inte riktigt att bli ifrånkörd ;) haha. dessutom skulle jag gärna ha en hoj man kan slänga på endurosulor på =)

kieL skrev:
2304069 vet du hur man kan ta reda på det här utav en säker källa ? =) ska ju köpa hoj och min kompis har en ktm exc, vill ju inte bli ifrån körd haha

GasGas till salu (Y)

Finns på PM, kan nog hänga av KTMen till och med :hihi

kieL skrev:
2303983 sorry lånar tråden, jag har hittat en husa sm 125 s i tyskland ;d som ser nice ut. därtill frågan. är det samma motor på wr125 som på sm125s?
inte riktigt... eller jag vet faktist inte helt... det är inte samma som på cr125 det vet jag... wr kan de vara samma... men vad begär han för den i tyskland??

_husqvarna_ skrev:
2304727 inte riktigt... eller jag vet faktist inte helt... det är inte samma som på cr125 det vet jag... wr kan de vara samma... men vad begär han för den i tyskland??

asfin 04 för typ 26

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...