köp å sälj vad gäller

Inget konstigt med det egentligen, bara en försiktig köpare.
Känner du att hojen är OK, så är det bara att ni tillsammans åker till någon MC-mek i närheten. Han bör ju dock stå för notan, om han känner att han själv inte klarar av att kolla igenom hojen.

Det hade jag själv tänkt att göra med motorcykeln som jag köpte, men kände att jag inte orkade helt enkelt. Allting såg ändå så fräsht ut och jag litade på säljaren. Men absolut, sånt händer. Tror att det händer mycket oftare när man köper bil faktiskt.

jag gjorde samma sak nåra år sen.åkte30 mil för att kolla på en hoj som såg fin ut på alla bilder men när jag kom ner så såg den för jävlig ut,säljaren gick ner nåra tusen .sa till honom att vi kan åka till närmaste hojverkstad så kan vi undersöka den å jag står självklart för kostnaderna men säljaren vägrade.
blev inget köp......

Inget konstigt alls med det.
Har jag gjort när jag köpte en Porsche förrut, kostar visserligen lite men väl investerade pengar för att få veta.

Dock, jag skulle säga till köparen att det är helt ok MEN om någon vill köpa hojen innan första spekulanten hunnit kolla hojen så gäller först till kvarn.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT