Könsövningsbilder

off topic....men

så här såg min första hoj ut efter jag var klar med den...
En FWS 400 -84.
Hade den i 2,5 år och körde ca 4500 mil på den. enda felet var att laddreläet gav upp 1 ggr / år och men åkte på att köpa nytt relä + batteri.

Bifogat

• fws.jpg
    fws.jpg
    71.4 KB · Visningar: 191
Re: off topic....men

Catman skrev:
så här såg min första hoj ut efter jag var klar med den...
En FWS 400 -84.
Hade den i 2,5 år och körde ca 4500 mil på den. enda felet var att laddreläet gav upp 1 ggr / år och men åkte på att köpa nytt relä + batteri.

Inte för att jag anser mig vara någon stor suzukimek, men jag är lite förundrad över det faktum att FWS:en har en varningslampa för låg batterivätskenivå. Just den finessen verkar ju inte vara så extremt vanlig :)
Normala hojar med elsystem som fungerar behöver ju knappast ha just den funktionen.

Re: Re: off topic....men

Tom skrev:
Inte för att jag anser mig vara någon stor suzukimek, men jag är lite förundrad över det faktum att FWS:en har en varningslampa för låg batterivätskenivå. Just den finessen verkar ju inte vara så extremt vanlig :)
Normala hojar med elsystem som fungerar behöver ju knappast ha just den funktionen.

det hör ju ihop med det felaktiga reläet....
Billigare att sätta dit en varningslampa än att fixa reläfelet :tummenupp .
Sen få ju Suzuki sälja mer delar oxå :D

Saknar växelindikatorn ibland :bow

Kan tala om att så där stora blinkers räddar än när man går omkull! Min 125'a hade oxå bollplanksblinkers och dom rädda mina kåpor från repor vid min marksyning! :fakta

Sen var det ju trist att höra det där med sexualdriften med tanke på att jag har sålt lillgumman (125'an). Jag som trodde att det hade med kubiken att göra! :(

GrimReaper skrev:
Sen var det ju trist att höra det där med sexualdriften med tanke på att jag har sålt lillgumman (125'an). Jag som trodde att det hade med kubiken att göra! :( [/B]

Det kan ju vara så att båda delar påverkar. Så det enda raka är att du skaffar en gammelgixxer (minst 1100, gärna större) med originalblinkers. Då blir du kung på beachen :)

Tom skrev:
Det kan ju vara så att båda delar påverkar. Så det enda raka är att du skaffar en gammelgixxer (minst 1100, gärna större) med originalblinkers. Då blir du kung på beachen :)
Så sant som det är sagt, stooooora blinkisar äger :rock

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...