kåpor

jim

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
honda fireblade 99, 97 och 2002 all in one
Hej ny här hälsningar till alla. Har köpte en fireblade 99 stort behov av alla kåpor och tank ingen som har eller känna till nånstans man kan hitta (billigt) behöva en stötdämpare också tack JIM

Ebay ebay ebay ebay. Kan vara lite filande på Kina kåpor men det är helt okej för det priset. Har själv köpt i vintras för mitt projekt.

Hoppas han hittar till sin CBR 900 då. Själv hittade jag NADA åt min Gsxr 750 -97.. ..

jättesvårt

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzu...c0.m245&_trkparms=72:1205|65:12|39:1|240:1318

http://motors.shop.ebay.com/items/_...0.l1313&_odkw=fairing+gsxr+750+00&_osacat=__0

okey, inga kinakåpor där alla kåpor e med.
men jag hittade en jävla massa kåpdelar till din modell, både färganpassat & inte

eller modda & passa in kåpor till en 01

finns hur mycket kåpor som helst till den.
http://motors.shop.ebay.com/items/_...m270.l1313&_odkw=fairing+gsxr+750&_osacat=__0

Last edited:
01a ja. Men jag tänker inte sitta och svetsa om ram å skit, vill behålla den original i det utförandet. Mest ute för kåpor eftersom jag inte vill riskera att köra off-road med dessa, på smc-kurs eller utanför. Och ja, jag har sett att det finns div kåpdelar på ebay men tänker inte beställa en del därifrån och en del därifrån när jag kan hämta det på fleninge.

Hade det funnits kompletta kåpor från hong kong som du visade i sista länken till min, så perfekt.

Tack för svar är det nån som har köpte från kina eller hong kong hört många skräck historia

Tack för svar är det nån som har köpte från kina eller hong kong hört många skräck historia

Sitter på min hoj, kolla i mitt garage här på SH eller kom hem till mig och titta. Lite filande men inget stort, Det är ju inte orginal kåpor man köper.
Du får jobba väldigt mycket mer om man köper krasch kåpor och tar hål i dessa för ljusen.

Tack Otee de se helt OK ut vilken firma köpte du ifrån? fin parkering plats du har till hojen

Auctmarts på ebay. Har hört ett om par här på SH som inte har varit nöjda med deras kåpor, jag hade en liten repa på en kåpa och skickade bilder på detta. Han kompenserade utan några problem. Tummen upp från min sida helt enkelt.

Tack fö hjälpen har hittat en i hong kong som se bra ut på bilderna och 630 dollar med frakt är billigt för nog chansa på honda är de mer som 6000 dollar kan tänka mig Är du nöjd med lackering din hoj se jävligt gran ut

Helt klart är jag nöjd, man får ju sätta det i proportion till vad man betalar.
Visst där finns lite skönhetsfel men jag tror jag betalade ca 500 dollar och då får man ta lite skönhetsfel tycker jag.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back