Kåpor, tell me!

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Tjena!

Har som redan sagt en sprucken kåpa. Den är sprucken vid blinkersen och det saknas en bit för "fästet" av själva blinkersen. Tror det blir svårt att laga.

Undrar vart man kan få tag på en originalkåpa till en r6a 2000 års modell, samt vad det kan kosta?

Skulle vara öerhört tacksam för svar!

// Katana/\/\ /-\ /\/

kAtanAmAn skrev:
Tjena!

Har som redan sagt en sprucken kåpa. Den är sprucken vid blinkersen och det saknas en bit för "fästet" av själva blinkersen. Tror det blir svårt att laga.

Undrar vart man kan få tag på en originalkåpa till en r6a 2000 års modell, samt vad det kan kosta?

// Katana/\/\ /-\ /\/

E bay rek då det finns en uppsjö av kåpor som dräller där annars får man köpa nytt :näsblod

http://cgi.ebay.de/Yamaha-R6-Frontv...040747447QQcategoryZ49936QQrdZ1QQcmdZViewItem

Last edited:
kAtanAmAn skrev:
Tjena!

// Katana/\/\ /-\ /\/

Någon mc-skrot i närheten?? ring o kolla vad dom har.

2ono skrev:
E bay rek då det finns en uppsjö av kåpor som dräller där annars får man köpa nytt :näsblod

http://cgi.ebay.de/Yamaha-R6-Frontv...040747447QQcategoryZ49936QQrdZ1QQcmdZViewItem

Jag måste bara fråga om det verkligen är säkert med E-bay. Hur går betalningen till? Om jag hittar något i Tyskland hur ska jag lita på att han/hon skickar mig varorna när jag har betalat. Skulle uppskatta ett svar då jag har hittat det jag letat efter på E-bay men vågar inte köpa.

Shwan skrev:
Jag måste bara fråga om det verkligen är säkert med E-bay. Hur går betalningen till? Om jag hittar något i Tyskland hur ska jag lita på att han/hon skickar mig varorna när jag har betalat. Skulle uppskatta ett svar då jag har hittat det jag letat efter på E-bay men vågar inte köpa.

Tyskarna envisas med sin förskottsbetalning vilket är surt och inte känns bra (även om dom är ärliga)

Kör du över Paypal så är du ju skyddad ekonomiskt genom att Ebay tar smällen om du skulle bli blåst.

Långa farbron skrev:
Tyskarna envisas med sin förskottsbetalning vilket är surt och inte känns bra (även om dom är ärliga)

Kör du över Paypal så är du ju skyddad ekonomiskt genom att Ebay tar smällen om du skulle bli blåst.

Ok tack för svaret. Men innebär det att ebay tar smällen även om det skulle vara nåt fel på varan?

Shwan skrev:

Skojare finns överallt jag har råkat ut för detta men PayPal har stått för kostnaden och de flesta som handlar där är rädda om sitt goda rykte.

E bay är en fantastisk marknad find out :tummenupp

kAtanAmAn skrev:
Tjena!

// Katana/\/\ /-\ /\/

Har du kollat http://www.biketrollhattan.se/demontering/ ???

katanaman in da house:
Den är sprucken vid blinkersen och det saknas en bit för "fästet" av själva blinkersen. Tror det blir svårt att laga.

Snacka med en bra billackerare dom "svetsar" plast riktigt bra nuförtiden, stötfångare på bilar är till 99% plast och det lagas dagligen. Har sett kåpor som jag inte kunde tänka mig vara räddningsbara bli lika fina som nya.....

DP says: Min lack guru www.sixpackcustom.com han kromar även plast...

DP skrev:
katanaman in da house:
Den är sprucken vid blinkersen och det saknas en bit för "fästet" av själva blinkersen. Tror det blir svårt att laga.

Snacka med en bra billackerare dom "svetsar" plast riktigt bra nuförtiden, stötfångare på bilar är till 99% plast och det lagas dagligen. Har sett kåpor som jag inte kunde tänka mig vara räddningsbara bli lika fina som nya.....

DP says: Min lack guru www.sixpackcustom.com han kromar även plast...

tackar!

vh

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda