Kåpor Husa 650??

Enginehardware skrev:
Köp kolfiber, mycke ballare, samt jag ska ju leva oxå!!!!!

Kolla på hojen i BIKE. Kommer en super snygg till mässan. Ännu mera kolfiber.

///Thomas
www.enginehardware.se
Sådär får du inte säga !!!!!!

Nu kommer man ju gå runt som ett barn som väntar på julafton tills mässan.....

Husabergen ska förbli gul och blå. Annars blir man bestraffad med att själv på bära dehär fina färgerna på kroppen. Eller hur var det nu. :hihi

philsson skrev:
Husabergen ska förbli gul och blå. Annars blir man bestraffad med att själv på bära dehär fina färgerna på kroppen. Eller hur var det nu. :hihi

Men det är värt det helt klart, för nu slipper jag åka på en som är ful :D *gult är fult, blått är... ej flott?*

Dee_cati skrev:
Men det är värt det helt klart, för nu slipper jag åka på en som är ful :D *gult är fult, blått är... ej flott?*
Jag verkar tydligen vara den ända här på forumet som verkligen tycker att Husaberg gör sig vackra i sina originalfärger. Det är 01an jag tycker är absolut snyggast i färgerna men svart är helt klart coolt, dock inte alls originellt. Det ska ju synas att man kör Husaberg annars är det ju ingen ide. :rolleyes:

Enginehardware skrev:
Köp kolfiber, mycke ballare, samt jag ska ju leva oxå!!!!!

Kolla på hojen i BIKE. Kommer en super snygg till mässan. Ännu mera kolfiber.

///Thomas
www.enginehardware.se

Fixar du kulfiber till andra märken än Husa, typ Vertematis å sånt, så lovar jag å försörja dig med nån spänn eller två ;)

*Hugo* skrev:
vart kommer dom där priserna i från då?

Det är vad det kostar. Hos en Husa/KTM-handlare. Pirat har i de fall de funnits varit dyrare faktiskt. Ufo tar t.ex. 100 spänn mer för en framskärm till KTM än KTM.

/Dave

philsson skrev:
Jag verkar tydligen vara den ända här på forumet som verkligen tycker att Husaberg gör sig vackra i sina originalfärger. Det är 01an jag tycker är absolut snyggast i färgerna men svart är helt klart coolt, dock inte alls originellt. Det ska ju synas att man kör Husaberg annars är det ju ingen ide. :rolleyes:
Jag röstar för -03:an :tummenupp

Jag tycker liete som dig. Det kul med blått & gult när det är/var:( en svensk hoj.

kiko skrev:
Fixar du kulfiber till andra märken än Husa, typ Vertematis å sånt, så lovar jag å försörja dig med nån spänn eller två ;)

Har lite till andra märken, dock inte vertemati ( ball hoj- för få antal för att producera eftermarknads grejor), KTM, Yam, Hon, Hskv, samt lite till Suzuki.

Men vem vet det kanske kommer till VM (praga) samt Vor o vertemati oxå.

Hlsn

Thomas
www.enginehardware.se

Enginehardware skrev:
Har lite till andra märken, dock inte vertemati ( ball hoj- för få antal för att producera eftermarknads grejor), KTM, Yam, Hon, Hskv, samt lite till Suzuki.

Men vem vet det kanske kommer till VM (praga) samt Vor o vertemati oxå.

Hlsn

Thomas
www.enginehardware.se

Till vilka Husqvarnor har du grejjer till, och vad för grejjer för den delen? Har en TE610E -99 och är ute efter det mesta till den.

RookieSM skrev:
Vill du ha till Vertemati så såg jag ett företag i USA som sålde såna. http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?t=5359

Jupp, har pratat en del med Mike å det verkar vara seriösa grejer.
Tyvärr går det på en hel del å få hem det från Staterna med frakt/tull etc. plus att han enbart hade handgjorda demoex. framtagna när den tråden skrevs så prismässigt var det inte lika kul.

Han letade dock efter ÅF i Europa/Scandinavien så det kanske kan vara intressant för någon av herrarna med firma här på SH?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman