Kåpglas Honda RS125R

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Nån som vet vilka kåpglas det är till denna typen av kåpor och var man hittar dem? Om inte annat ser det ut som att ett 04-kåpglas skulle passa med lätt modifiering.

Bifogat

• honda.jpg
    honda.jpg
    95.8 KB · Visningar: 167
Kan tyvärr inte svara på din fråga, men jag kan konstatera att den där färgen är lite mer dansband än hårdrock! :7peta

Chris Ash skrev:
Det är ju en äkta Petronaslack!

Varför tror du jag behållit den?
Säkert? Var är deras logo i så fall? Riv bort de tyska (?) dekalerna och smacka dit Patronas-dito så blir ju din hoj mångfalt coolare.

Ladda ner denna och skicka till ett ställe som skär ut dekaler ur självhäftande vinyl.

:tummenupp

Last edited:
Nyteknik skrev:
Säkert? Var är deras logo i så fall? Riv bort de tyska (?) dekalerna och smacka dit Patronas-dito så blir ju din hoj mångfalt coolare.

Den har nog danskarna kastat, som det är nu har jag inga dekaler alls, jag tycker inte det är snyggt så därför vill jag inte ha nåra sponsorer :rolleyes:

har du ingen koll på grejerna :fatta!

din kåpa är moviestar honda replicor...... både kåpor å glas m.m. på

sp125racing.com

p.s vill bara fråga om du kommer i håg att du är skyldig mig lite delar?

titum skrev:
har du ingen koll på grejerna :fatta!

din kåpa är moviestar honda replicor...... både kåpor å glas m.m. på

sp125racing.com

p.s vill bara fråga om du kommer i håg att du är skyldig mig lite delar?

Ok, tack

Dina delar ligger här och väntar på dig, du får dem när vi träffas nästa gång. Ok?

Chris Ash skrev:
Ok, tack

Dina delar ligger här och väntar på dig, du får dem när vi träffas nästa gång. Ok?

finnemang.... ville bara kolla.... vi syns väl på anderstorp.

när kommer du? onsdag kväll?

Chris Ash skrev:
Är det träningsläger torsdag? Jag får se om jag dyker upp då...kommer till Anderstorp gör jag iaf.

torsdag å fredag :)

Robin Harms har nog ett par kåpglas kvar som han vill sälja.

*/ ?>
Back