Kåpa till en Suzuki TL1000S

Hornet_Nicke

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Husa 650
Jag letar efter den främre kåpan till min TL1000S, är det någon som vet av något företag som har den i sitt sortiment? Hittade en kåpa med uttag för strålkastaren på www.sharkskinz.com men frakten var rätt dyr.

Är det någon som testat att såga upp ett hål i en kraschkåpa som inte har något hål för strålkastaren?

Kolla runt lite inne på streetracerdelen här på sporthoj så lär du ju hitta minst 10 pers som gjort egna frontar som du kan fråga om tips. (om dom inte hittar denna tråden alltså)

jag är också ute efter kåpa till min tl1000s, fast bara den högra sidan, den delen som blinkersen sitter i. verkade inte som dom hade det på www.sharkskinz.com , eller är det någon som vet vad det kostar att laga en sån kåpa som är sprucken runt blinkersen efter en vältning?

XJ600N skrev:
jag är också ute efter kåpa till min tl1000s, fast bara den högra sidan, den delen som blinkersen sitter i. verkade inte som dom hade det på www.sharkskinz.com , eller är det någon som vet vad det kostar att laga en sån kåpa som är sprucken runt blinkersen efter en vältning?

fan jag slängde min. nåt annat ni behover till tls-en

crazy martin skrev:
fan jag slängde min. nåt annat ni behover till tls-en
Jag vill ha allti plastväg men ett komplett avgasssytem går bra det med-Går ju lika bra utan kåpor och så kostar det minder när hojen blåser ikull nästa gång!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph