Silwer skrev:manager heter det faktiskt
Messerschmidt!

I Heda-groupiesarnas värld heter det det manacher, [mana:scher] om man ska fnula till det på fonetisk skrift utan att orka leta reda på de rätta tecknen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silwer skrev:manager heter det faktiskt
Yasha skrev:Messerschmidt!![]()
I Heda-groupiesarnas värld heter det det manacher, [mana:scher] om man ska fnula till det på fonetisk skrift utan att orka leta reda på de rätta tecknen
Tom Byron skrev:Ja precis.......... å Polen ligger under........ (inte i soffan men i matchen).......Jenna J är SUR..........heheheheh
eisbaer skrev:Snacka om jobbigt, full rulle överallt. Vilket kaos det måste bli när du kör i trängseln i stan =)
Rammstein skrev:Är väl för att din hoj alltid står i garaget![]()
Mattias skrev:Tjejer kör (knappt) bättre än höns.
Bikerbitch skrev:well, jag stod tydligen i vägen då han ville köra in på en smal väg till höger fastän han stod i vänster filen och jag i mitten filen?!
...Innan jag hinner svänga så kör han om i full fart på vänster sida...
![]()
Bikerbitch skrev:Jag har haft körkort i en vecka och har nästan, bara nästan hunnit skita i skinnstället av dom två icke upphetsande saker jag var med om.
I förra veckan var det en familjefar som kallade mig kärringdjävel och satte upp fingret. Vad jag hade gjort? well, jag stod tydligen i vägen då han ville köra in på en smal väg till höger fastän han stod i vänster filen och jag i mitten filen?! Bakpå satt syrran och likt sin storasyster kan hon aldrig hålla tyst, hon skrek till honom och jag bad henne vara tyst. Försöker bygga upp min lugna image som biker.
Ickeupphetsande sak numero 2.
Kör i 50km/h och har en blå BMW bakom mig. Skall svänga vänster och ger tecken, växlar ner och lägger mig till vänster utifall att bilen bakom ville köra om. Och tro mig, det ville han.
Men idioten kör om på fel sida. Innan jag hinner svänga så kör han om i full fart på vänster sida...
Vad är detta? Om någon i älvsjö kör en blå BMW som var ute o körde klockan 21.30 ikväll så ta gärna kontakt med mig...
Varför, ack varför finns det så många idiotiska bilister som fullkomligt skiter i allt? Fick även idag höra att en kille som kör bröd till vårt jobb ligger på sjukhus med amputerat ben, resultatet av en motorcykelolycka.
Bilar är fruktanstvärt hårda och jag är bara så tacksam att jag inte direkt kastade mig åt vänster för att svänga.
Då hade jag antagligen legat i min egen blodpöl utan möjlighet att kontakta någon och föräldrarna hade undrat vart jag tatt vägen..
Jag vet att det finns många såna här människor därute som kör precis som dom vill och jag kommer säkert få uppleva fler situationer. Dom nästkommande gångerna hoppas jag på att få överleva då också.
Krama varandra i trafiken och i villaområden där kör vi lungt, eller hur? Fasen, det gäller att ha örnblick när man är där ute på vägarna.
Ta hand om dom ni älskar. Livet tar slut så oerhört fort..
![]()
Fredda66 skrev:Så du jobbar på Allbröd, där hör man. Grabben som fick benet stympat var 23bast, det var hans brorsa som körde in i honom på sidan. Mindre lyckat kan man kanske säga.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=12176
Tillråga på allt, vad jag har hört. Så var han väldigt trevlig, precis som mig![]()
Djävligt trist när sånt där händer. Kör försiktigt precis som oss andra ansvarsfulla på detta forum. Börja med att byte hoj, då kan du accellerera bättre och hade på så vis sluppit ha en bil nära inpå din rumpa. Så brukar jag göra. Funkar överallt utom i stadstrafik.
//Fredda
Drifter skrev:Man har ju skrämt upp en och en annan stackars bilist![]()
Lasker skrev:Gör du fel så dör du är ett bra ordspråk när man åker hoj.
Och glöm inte att många bilister sitter och snattrar i mobilen
och käkar godis och lyssnar på radio med andra ord dom har lite dålig koll.
Det läbbigaste jag vet är fölk som tvärnitar mitt i vägen utan anledning precis som om dom vore själva på vägen.
Där jag bor finns det en skymd kurva där en taxichaffis brukar stanna o sova en stund, men de e bara o dra in kopplingen och dra på rullen när man passerar så vaknar han![]()
![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär