TinaTjejen
long time, no see
Tom Byron skrev:Krattan 4 president![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Börjar bli lite tjatigt med den där inbördes beundran mellan er, tycker du inte?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tom Byron skrev:Krattan 4 president![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krattan skrev:åt taxiförare! När jag blir president blir det skottpengar på taxibilar, iaf i Stockholm!
Kör försiktigt BB.
//Anders
Tinatjejen skrev:Börjar bli lite tjatigt med den där inbördes beundran mellan er, tycker du inte?![]()
Tinatjejen skrev:Börjar bli lite tjatigt med den där inbördes beundran mellan er, tycker du inte?![]()
Tinatjejen skrev:... Vi har väl sett nog, om hur smarta presidenter är. (Eller är det bara de amerikanska som är så korkade och förljugna?)
Krattan skrev:åt taxiförare! När jag blir president blir det skottpengar på taxibilar, iaf i Stockholm!
Kör försiktigt BB.
//Anders
Yasha skrev:Det kan aldrig bli för mycket dyrkan av vare sig Heda eller Krattan!Klubben för inbördes beundran är en fantastisk uppfinning!
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är både amerikan och president (fast för vår MC-förening) och jag lämnar åt mina "undersåtar" att bekräfta eller dementera ovanstående påstående!
![]()
Bikerbitch skrev:Heda Team Manacher?
Tokig skrev:
Nu ska jag stressa iväg o köpa ett visir till min hoj!
Tom Byron skrev:Pfssst, du e bara avis........![]()
Hur går det med Fraggellåten......... ska du till rörken någe?
Tinatjejen skrev:Nja, jo lite kanske. Ni är ju duktiga förvisso
Rörken blir det nog inom snar framtid. Killen har vart där och kört me sin Duke några måndagar.. väldigt väldigt sugen.. om inte annat så följer jag nog mer och glor iaf..
Ska fixa Fragglarna, du kan ju inte gå omkring och bara vara HALVbra på Fraggelrock låten heller![]()
Angående amerikan och president... Träffat många smarta amerikaner och några mindre smarta. Däremot har jag inte träffat några presidenter, men av vad man sett på teve, så imponerar de inte på mig så värst.
Vi får väl se vilket utlåtande jag har om dig som amerikan och president, efter att du fått fraggel cd![]()
Yasha skrev:Det kan aldrig bli för mycket dyrkan av vare sig Heda eller Krattan!Klubben för inbördes beundran är en fantastisk uppfinning!
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är både amerikan och president (fast för vår MC-förening) och jag lämnar åt mina "undersåtar" att bekräfta eller dementera ovanstående påstående!
![]()
Näe, ni suger ju på att köra hoj, de vet väl alla!Tom Byron skrev:Vem är han (båjfränd alltså) kanske någn man surrat med? Åker han i motardgruppen eller fegar han å åker med sporthojar?
vilken färg på hoj ställ ??
Hm. vaddå "ni är duktiga" på att spamma .......inte på att köra hoj ivf![]()
Tinatjejen skrev:Näe, ni suger ju på att köra hoj, de vet väl alla!![]()
![]()
Tror han åkte i nån blandad grupp va ja fatta d som. Han har bara kört där 2 ggr, då måste man ju få fega, (vilket jag ju inte är så säker på att han gör..)
Du har nog tjöta med honom både en å två ggr. WestW här på SH. Svart/grön DukeII, svart skinnställ.![]()
Tom Byron skrev:Va gulligt! Men köp inte ett tonat så hojen kan undvika rådjur å annat dyl. på kvällarna när det skymmer........![]()
Tom Byron skrev:Jaha HAN........ han har hetsspammat här om plast till sin DUKE, hm..... har inte surrat med han på rörken... han åker inte i motardgruppen ivf.....
VADDÅ suger att köra hojMan gör väl så gott man kan......
![]()
Tinatjejen skrev:Det är faktiskt bara att hålla med. Men alla vet inte varför de ska dyrkas. (finns de som inte är intresserade av motarder, tro det lr ej)
och du.. körkortet närmar sig med stormsteg, och du vet väl vad du lovat?
Tinatjejen skrev:Näe, ni suger ju på att köra hoj, de vet väl alla!![]()
![]()
Tror han åkte i nån blandad grupp va ja fatta d som. Han har bara kört där 2 ggr, då måste man ju få fega, (vilket jag ju inte är så säker på att han gör..)
Du har nog tjöta med honom både en å två ggr. WestW här på SH. Svart/grön DukeII, svart skinnställ.![]()
Tokig skrev:Hahaha!! Det var ju lite skoj faktiskt!
Stressad som sagt!![]()
![]()
![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |