Kärringdjävel o nära döden

Krattan skrev:
:kulspruta åt taxiförare! När jag blir president blir det skottpengar på taxibilar, iaf i Stockholm!

Kör försiktigt BB.

//Anders

Hu :eek: .. kan du inte hoppa runt som chef för lite olika taxibolag och få dem att konka istället? :D :cool:
Vi har väl sett nog, om hur smarta presidenter är. (Eller är det bara de amerikanska som är så korkade och förljugna?)

Tinatjejen skrev:
Börjar bli lite tjatigt med den där inbördes beundran mellan er, tycker du inte? ;)

Pfssst, du e bara avis........ :D

Hur går det med Fraggellåten......... ska du till rörken någe?

Tinatjejen skrev:
Börjar bli lite tjatigt med den där inbördes beundran mellan er, tycker du inte? ;)

Det kan aldrig bli för mycket dyrkan av vare sig Heda eller Krattan! :fakta Klubben för inbördes beundran är en fantastisk uppfinning! :crash

:bow :bow :bow

Tinatjejen skrev:
... Vi har väl sett nog, om hur smarta presidenter är. (Eller är det bara de amerikanska som är så korkade och förljugna?)

Jag är både amerikan och president (fast för vår MC-förening :p ) och jag lämnar åt mina "undersåtar" att bekräfta eller dementera ovanstående påstående! :whip

Krattan skrev:
:kulspruta åt taxiförare! När jag blir president blir det skottpengar på taxibilar, iaf i Stockholm!

Kör försiktigt BB.

//Anders

Alltid kul att vara populär!! :D

Körde faktiskt taxi i stockholm innan. Taxi Card, bil 314...

Nu jobbar jag i Halmstad.

Vill man komma fram så måste man köra tufft! Tid e pengar!!

Nu ska jag stressa iväg o köpa ett visir till min hoj!

Kör försiktigt!!

O krama varandra i trafiken... :crash :crash

Yasha skrev:
Det kan aldrig bli för mycket dyrkan av vare sig Heda eller Krattan! :fakta Klubben för inbördes beundran är en fantastisk uppfinning! :crash

Jag är både amerikan och president (fast för vår MC-förening :p ) och jag lämnar åt mina "undersåtar" att bekräfta eller dementera ovanstående påstående! :whip

Heda Team Manacher?

Tokig skrev:

Nu ska jag stressa iväg o köpa ett visir till min hoj!

Va gulligt! Men köp inte ett tonat så hojen kan undvika rådjur å annat dyl. på kvällarna när det skymmer........ :tummenupp

Tom Byron skrev:
Pfssst, du e bara avis........ :D

Hur går det med Fraggellåten......... ska du till rörken någe?

Nja, jo lite kanske. Ni är ju duktiga förvisso
Rörken blir det nog inom snar framtid. Killen har vart där och kört me sin Duke några måndagar.. väldigt väldigt sugen.. om inte annat så följer jag nog mer och glor iaf..
Ska fixa Fragglarna, du kan ju inte gå omkring och bara vara HALVbra på Fraggelrock låten heller :D

:7peta

Vem är han (båjfränd alltså) kanske någn man surrat med? Åker han i motardgruppen eller fegar han å åker med sporthojar?

vilken färg på hoj ställ ??

Hm. vaddå "ni är duktiga" på att spamma .......inte på att köra hoj ivf:)

Tinatjejen skrev:
Nja, jo lite kanske. Ni är ju duktiga förvisso
Rörken blir det nog inom snar framtid. Killen har vart där och kört me sin Duke några måndagar.. väldigt väldigt sugen.. om inte annat så följer jag nog mer och glor iaf..
Ska fixa Fragglarna, du kan ju inte gå omkring och bara vara HALVbra på Fraggelrock låten heller :D

Angående amerikan och president... Träffat många smarta amerikaner och några mindre smarta. Däremot har jag inte träffat några presidenter, men av vad man sett på teve, så imponerar de inte på mig så värst.

Vi får väl se vilket utlåtande jag har om dig som amerikan och president, efter att du fått fraggel cd :7peta

Yasha skrev:

Det är faktiskt bara att hålla med. Men alla vet inte varför de ska dyrkas. (finns de som inte är intresserade av motarder, tro det lr ej)
Fan jag skulle bra gärna vilja ha en åxå, men jag älskar alldeles för mkt att åka LÅNGT och LÄNGE för att sitta och skaka på en SM.. Men nu är de ju så att jag är utrustad med pojke med motard, så man kan ju kanske få låna den liiiite iaf och drömma en stund, innan man sätter sig på sin egen och kör 48 härliga mil:)

Jag är iof inte din undersåte, (den enda jag lägger mig under ör WestW :rodnar ), men av det lilla jag träffat dig hittills, är du godkänd, iaf som amerikan. President vet ja ju inget om..

och du.. körkortet närmar sig med stormsteg, och du vet väl vad du lovat?

Last edited:
Tom Byron skrev:
Vem är han (båjfränd alltså) kanske någn man surrat med? Åker han i motardgruppen eller fegar han å åker med sporthojar?

vilken färg på hoj ställ ??

Hm. vaddå "ni är duktiga" på att spamma .......inte på att köra hoj ivf:)
Näe, ni suger ju på att köra hoj, de vet väl alla!:mattias :3freak

Tror han åkte i nån blandad grupp va ja fatta d som. Han har bara kört där 2 ggr, då måste man ju få fega, (vilket jag ju inte är så säker på att han gör.. :rolleyes: )

Du har nog tjöta med honom både en å två ggr. WestW här på SH. Svart/grön DukeII, svart skinnställ. :kär

Tinatjejen skrev:

Tror han åkte i nån blandad grupp va ja fatta d som. Han har bara kört där 2 ggr, då måste man ju få fega, (vilket jag ju inte är så säker på att han gör.. :rolleyes: )

Du har nog tjöta med honom både en å två ggr. WestW här på SH. Svart/grön DukeII, svart skinnställ. :kär

Jaha HAN........ han har hetsspammat här om plast till sin DUKE, hm..... har inte surrat med han på rörken... han åker inte i motardgruppen ivf.....

VADDÅ suger att köra hoj :rodnar Man gör väl så gott man kan...... :fakta

Tom Byron skrev:
Va gulligt! Men köp inte ett tonat så hojen kan undvika rådjur å annat dyl. på kvällarna när det skymmer........ :tummenupp

Hahaha!! Det var ju lite skoj faktiskt!

Stressad som sagt! :D :D :D

Tom Byron skrev:
Jaha HAN........ han har hetsspammat här om plast till sin DUKE, hm..... har inte surrat med han på rörken... han åker inte i motardgruppen ivf.....

VADDÅ suger att köra hoj :rodnar Man gör väl så gott man kan...... :fakta

Ja.. han är duktig på att fråga.. men vem e inte det :rolleyes:
Annars får man ju inget veta..:brynad
By the way.. undrar vem som hetsspammar här... :whip

Angående suga.. nej.. eh..
Angående hur ni suger på att köra hoj.. va nåra kg ironi i den meningen. men det är nog smart nog att fatta själv. *yes yes indeed*
Nått du däremot suger på, det är FRAGGELROCK :slicka

Tinatjejen skrev:
Det är faktiskt bara att hålla med. Men alla vet inte varför de ska dyrkas. (finns de som inte är intresserade av motarder, tro det lr ej)

Denna dyrkan brukar ju mest hållas inom Motardforumet oxå och om man inte gillar motarder får man faktiskt skylla sig själv! En cykel som har allt utom touringegenskaper, kan det bli bättre än så?!? :rock

och du.. körkortet närmar sig med stormsteg, och du vet väl vad du lovat?

Ja, det är klart! Men som sagt, min moppe är ingen touringmaskin så förvänta dig inga långturer!

Tinatjejen skrev:

Så länge han inte har något körkort tror jag inte han får köra i någon annan grupp än gröna gruppen på Rörken... Jag har också kört där två gånger, men jag kör i motardgruppen bland huliganerna! :rodnar

Nu är det slagsmål i Hedas soffa !!!

Fight mellan Sverige -Polen på tv, ungefär som i mitt liv för jämnan...... fast då vinner Sverige mest, Nu får jag stryk igen.......*handgemäng framfördatorn*

Hej hopp

Syns på rörken å avgudar.......

Nu ska vi kicka fett med polenbutt :whip :whip :whip

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...