Kärlekstrubbelstråden

Ni vet domm där trianglarna på medicinburkarna som fanns förr, dom gjorde omm utseendet på dom nån gång på 90-talet.
Då stod det "förändrat utseende" under den.

Givetvis så trodde fruntimmret att man kunde få förändrat utseende om man hade otur...

Fruntimmer är hopplösa.
 
Ni vet domm där trianglarna på medicinburkarna som fanns förr, dom gjorde omm utseendet på dom nån gång på 90-talet.
Då stod det "förändrat utseende" under den.

Givetvis så trodde fruntimmret att man kunde få förändrat utseende om man hade otur...

Fruntimmer är hopplösa.

De är ju bra att dra alla över en kam.... Det är ju säkert ett rättvist omdöme...
 
Ja för det kan ju inte vara så att fruntimret du tala om kan vara otroligt pantad?? :D
Va, tror du det, hon hade inte bara otur när hon tänkte då? :D

Det skulle ju isåfall styrka min första tes, (med äkta Smartman metod) att alla fruntimmer är pantade. :wiggle
 
Sex and the city är bra saker, precis som Desperate Housewifes. Dock så är det bara den senare av de två som jag följt, men funderar på om man inte ska tjakka satc-boxen kanske? :)

Tusan bosse, du låter ju som en riktig drömkille! Kan du laga mat också? ;)

Btw, tjuvlyssnade lite på ett par på Coop häromdagen, och de jag hörde var tjejen som sa; "Men asså, du kommer ju kanske vara otrogen mot mig nån gång, eller ja, det kommer du ju att vara, och jag kommer förmodligen nån gång vara otrogen mot dig, för så funkar det ju"
Hmm kändes lite tragiskt att höra, men samtidigt, i alltför många fall så stämmer det ju......
Finns det några 100% trogna killar out there? Den dagen då jag hittar en ska jag själv bli 110% trogen :tummenupp
 
Btw, tjuvlyssnade lite på ett par på Coop häromdagen, och de jag hörde var tjejen som sa; "Men asså, du kommer ju kanske vara otrogen mot mig nån gång, eller ja, det kommer du ju att vara, och jag kommer förmodligen nån gång vara otrogen mot dig, för så funkar det ju"


:rofl

Inte mycke till flickvänsmaterial där inte.
 
Tusan bosse, du låter ju som en riktig drömkille! Kan du laga mat också? ;)

Btw, tjuvlyssnade lite på ett par på Coop häromdagen, och de jag hörde var tjejen som sa; "Men asså, du kommer ju kanske vara otrogen mot mig nån gång, eller ja, det kommer du ju att vara, och jag kommer förmodligen nån gång vara otrogen mot dig, för så funkar det ju"
Hmm kändes lite tragiskt att höra, men samtidigt, i alltför många fall så stämmer det ju......
Finns det några 100% trogna killar out there? Den dagen då jag hittar en ska jag själv bli 110% trogen :tummenupp

finns många :banana de är bara sloon som du dejtat :fyllisar
 
Tusan bosse, du låter ju som en riktig drömkille! Kan du laga mat också? ;)

Finns det några 100% trogna killar out there? Den dagen då jag hittar en ska jag själv bli 110% trogen :tummenupp

Det e Bosse du säker så leta reda på han direkt och släpa han till kyrkan med en gång ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top