Kärlekstrubbelstråden

Jaha, just nu är mitt största kärlekstrubbel att jag har slopat objektet... Jag gav upp, helt enkelt.
Och nåt nytt objekt lär ju inte dyka upp på ett tag.. :(

Du luktar varken svett eller är fet :tungan

Sluta smöra... :näsblod

Last edited:
Jaha, just nu är mitt största kärlekstrubbel att jag har slopat objektet... Jag gav upp, helt enkelt.
Och nåt nytt objekt lär ju inte dyka upp på ett tag.. :(

Det var ju roligt, att som man bli reducerad till ett objekt, utan känslor, tankar och längtan. :(

Tänk om kvinnor kunde se under ytan, se att det i männen även där slår ett hjärta, som pumpar passionens livselixir ut till varje liten levande längtande cell. :tuttar

:D

Det var ju roligt, att som man bli reducerad till ett objekt, utan känslor, tankar och längtan. :(

Tänk om kvinnor kunde se under ytan, se att det i männen även där slår ett hjärta, som pumpar passionens livselixir ut till varje liten levande längtande cell. :tuttar

Jag har inte träffat en enda kille som visat sej ha känslor, och har de haft det, så har de varit sämst i världen på att visa det. Därav ordet "objekt".

Jaha, nån som vill ligga lite idag eller?

Idag är det fredag, då ska det ju festas.

Last edited:

Va fan går du på för droger? :va

:D :tungan

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”