Kärlekstrubbelstråden

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-

Om du visste att det fanns en chans att han skulle se tråden, dvs han är medlem här antagligen? Så varför skriver du en tråd om detta? Det är att tigga om att det inte blir något...

För att det är ytterliggare ett sätt för henne att försöka få reda på vad han känner.
kallas också kurvboll.
hon "oups snubblade du in på denna tråden ? Det var ju inte meningen..."
han "ja jag följde den snitslade banan du lade ut för mig och den slutade här"

informationen kommer in från höger på spelplanen..

Nej cheyer och grabbs... om ni gillar varandra sluta komplicera saker o ting, bara var med varandra och njut av det ni har, gå o gör lite roliga saker med varandra o så.. Eftersom ni hänger här, så kan man väl anta att ni gillar hojar så ut o kör, för i morgon kan det vara vinter.

Olyckstråden talar sitt tydliga språk, det är inte säkert ni kommer hem, livet är oss alla bara till låns, så sluta jiiddra börja trolla och på med rena underkläder o ut o njut. lev varje sekund.
Har ni verkligen tid för att spela spelet ?

Nu skall jag snart ut o köra igen...
skall bli kul o se vilka jag möter idag :yoparty
 

HondaGreg

Scorpion on wheels
Gick med
20 Sep 2006
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
Horny 600F
Tja.. jag vet inte.. men jag skulle nog tyckt det var lite sött, om jag var i hans situation. Det är iaf ett tydligt tecken på att du bryr dig.

Jag tror alla är efterblivna på något sätt när det gäller relationer. :)
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus



Jag står fortfarande fast vid att du är så jävla dum. Ser du inte själv hur lyckliga ni verkar när ni pratar med/om varandra?

Jag röstar för att du tar upp det igen :)

Tyvärr tror jag på lagen om alltings jävlighet
och är skeptisk att prins & prinsses sagorna verkligen existerar
nu åker jag bort tills mitten av okt tills dess ger sig nog de mesta av sigsjälvt tror jag.

men den fantasi värld vi har byggt upp kan inte vara föralltid...

bygger man ett sandslott utan lim i får man fanimej ta att riva de själv innan de kommer några ungjävlar å trampar sönder det :gnissla
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Ahh, jag trodde,, ahh,, Blomman säger inte vad pöjken hette på SH så jag trodde de va Pysh,, men men,, ok,, man vinner långt ifrån varje gång..

Precis rätt väg att gå, en vänskap, om ni kan hålla det till bara vänner är perfekt tills det är löst.. :pannkyss



Må hända, men du har definitivt inte varit på andra ändan av en sån soppa..
Va det först innan du tycker till..

Hur lyckas man med det då? :( Jag har aldrig lyckats med det när mina känslor vart obesvarade, att bara kunna fortsätta vara vän och umgås som inget när man känner för flickan som man gör.
 

Skrutten

Sporthojsnörd
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Bara gammel-duccan kvar
För att jag är efterbliven när det kommer till sådant här...


(


Du är inte alls efterbliven :pannkyss

Hur otroligt det än låter så kan det faktiskt plötsligt dyka upp någon som inte heller är intresserad av att "spela spelet" och då kommer allt falla på plats med en gång. Tyvärr är det så att man hinner gå på en och annan nit tills det blir rätt.

Och du vet att Farbron och jag måste godkänna en eventuell adoptivsvärson först! :mattias
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
För att jag är efterbliven när det kommer till sådant här...

Tack för suporten btw. :(

Sorry men du skapade ju tråden, om han finns på sporthoj kommer han garanterat att läsa den...

Och råkade han snubbla över den fast han inte är medlem så ja då är han en jävel på att hitta saker....

Hoppas det går bra iaf..

För att det är ytterliggare ett sätt för henne att försöka få reda på vad han känner.
kallas också kurvboll.
hon "oups snubblade du in på denna tråden ? Det var ju inte meningen..."
han "ja jag följde den snitslade banan du lade ut för mig och den slutade här"

informationen kommer in från höger på spelplanen..

Hahha ja det heter alltså kurvboll... Den va rolig :) :tummenupp
 
Last edited:

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Hur lyckas man med det då? :( Jag har aldrig lyckats med det när mina känslor vart obesvarade, att bara kunna fortsätta vara vän och umgås som inget när man känner för flickan som man gör.


Mina känslor e inte obesvarade vi e lika kära båda 2, men vi måste rasera både min å hans värd för att va tillsammans å allt har gått lite för fort för att veta än om vi vill å kan de.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3120457 Sorry men du skapade ju tråden, om han finns på sporthoj kommer han garanterat att läsa den...

Och råkade han snubbla över den fast han inte är medlem så ja då är han en jävel på att hitta saker....

Hoppas det går bra iaf..



Hahha ja det heter alltså kurvboll... Den va rolig :) :tummenupp
Han är medlem men vad jag förstått inte jätte aktiv. så det va nog snarare så att han faktiskt råkade snubbla över tråden... :va

3120438 Du är inte alls efterbliven :pannkyss

Hur otroligt det än låter så kan det faktiskt plötsligt dyka upp någon som inte heller är intresserad av att "spela spelet" och då kommer allt falla på plats med en gång. Tyvärr är det så att man hinner gå på en och annan nit tills det blir rätt.

Och du vet att Farbron och jag måste godkänna en eventuell adoptivsvärson först! :mattias
Kanske är bättre om ni hittar en ni tycker om så kan ja bara slå till och gifta mig så slipper jag allt detta :rolleyes:

3120343 Tja.. jag vet inte.. men jag skulle nog tyckt det var lite sött, om jag var i hans situation. Det är iaf ett tydligt tecken på att du bryr dig.

Jag tror alla är efterblivna på något sätt när det gäller relationer. :)
Han tyckte inte det va sött... jag förlora, nu finns det inget mer att säga i den här frågan.

Det kommer inte bli nånting oavsett så, snälla sluta diskutera den här frågan NU. :)

Lägg in era kärlekstrubbel istället :)
 
Last edited:

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Hur lyckas man med det då? :( Jag har aldrig lyckats med det när mina känslor vart obesvarade, att bara kunna fortsätta vara vän och umgås som inget när man känner för flickan som man gör.

Det går inte att lyckas med det om du frågar mig ... jag prövar ännu en gång just nu å det går obra ... igen!

... och i ett senare steg; säg att man hade friat och bruden sa nej, då finns det ju ingen väg från antiklimax, inte fan hade man bara kunnat fortsätta vara ihop eller?

Tror inte det funkar i någon fas med andra ord!

Min farmor sa till mig strax innan hon dog; ... "Mårten, kvinnor = problem!".

Synd att hon inte sa lite fler grejer på det ämnet för just där var ju insikten total!

.. men jag är int bitter ...

\m/
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Mina känslor e inte obesvarade vi e lika kära båda 2, men vi måste rasera både min å hans värd för att va tillsammans å allt har gått lite för fort för att veta än om vi vill å kan de.

Syfta inte enbart på eran situation utan lite mer allmänt just det där med att vara vänner med någon man har starka känslor för. För mig har det vart väldigt svårt, iaf ett tag, innan jag kommit över de känslorna.

Det går inte att lyckas med det om du frågar mig ... jag prövar ännu en gång just nu å det går obra ... igen!

... och i ett senare steg; säg att man hade friat och bruden sa nej, då finns det ju ingen väg från antiklimax, inte fan hade man bara kunnat fortsätta vara ihop eller?

Tror inte det funkar i någon fas med andra ord!

Min farmor sa till mig strax innan hon dog; ... "Mårten, kvinnor = problem!".

Synd att hon inte sa lite fler grejer på det ämnet för just där var ju insikten total!

.. men jag är int bitter ...

\m/

Nej, jag har gjort den trista erfarenheten också tyvärr.
Hade hoppats nån hade någon bra lösning på det, men jag undrar om det finns, iaf som jag klarar av..
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top