Kärleksfixartråden

Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Haha ja gillar man fotboll så e d ju alltid bra !!
dock ganska många killar som gör det..... hehe

Killar säger mest att de gillar fotboll för att ställa in sig hos alla tjejer som gillar det. Hur många killar tror du egentligen gillar att kolla på en massa svettiga vältränade killar som springer runt på en gräsmatta? Inte så många. Hur många tjejer tror du gör det? Många såklart! :tuttar
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Killar säger mest att de gillar fotboll för att ställa in sig hos alla tjejer som gillar det. Hur många killar tror du egentligen gillar att kolla på en massa svettiga vältränade killar som springer runt på en gräsmatta? Inte så många. Hur många tjejer tror du gör det? Många såklart! :tuttar

hm tror itne det är så många tjejer som gillar kolla på fotboll om dom själva inte spelar. :)
oftast kollar man på den sporten man själv utövar. är nog inte så många killar som kollar på hoppning fast där är massa brudar med tajta rövar som gränslar något stort. :tungan

jag tycker killar som kör hoj e hett, men jag kollar inte på motoGP för den saken skull. :D
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
hm tror itne det är så många tjejer som gillar kolla på fotboll om dom själva inte spelar. :)
oftast kollar man på den sporten man själv utövar. är nog inte så många killar som kollar på hoppning fast där är massa brudar med tajta rövar som gränslar något stort. :tungan

jag tycker killar som kör hoj e hett, men jag kollar inte på motoGP för den saken skull. :D

Nä, men liksom, jag försökte ju mest skämta lite. :)

Jag är inte alltid Sir Deepthoughts-spam-a-lot. Ibland bara spammar jag. :tungan

(Tack för ett gott skratt förresten när du gav mig den titeln för några dagar sedan. :hihi)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nä, men liksom, jag försökte ju mest skämta lite. :)

Jag är inte alltid Sir Deepthoughts-spam-a-lot. Ibland bara spammar jag. :tungan

(Tack för ett gott skratt förresten när du gav mig den titeln för några dagar sedan. :))

Hahha sorry, e grymt trött så märkte inte av att du skoja. :) Inte så förväntat i heller. Trevligt att ses i dag, hoppas du hade en riktigt bra dag!
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hahha sorry, e grymt trött så märkte inte av att du skoja. :) Inte så förväntat i heller. Trevligt att ses i dag, hoppas du hade en riktigt bra dag!

Inte förväntat? Är jag så tråkig? :gnissla

Var också grymt trött. Öppnade en öl när jag kom hem, sedan tänkte jag ta en powernap på 20 minuter. Den blev två timmar. :hihi

Dagen var superbra, så tack för din del i hela arrangemanget! :tummenupp
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Inte förväntat? Är jag så tråkig? :gnissla

Var också grymt trött. Öppnade en öl när jag kom hem, sedan tänkte jag ta en powernap på 20 minuter. Den blev två timmar. :hihi

Dagen var superbra, så tack för din del i hela arrangemanget! :tummenupp

hahha nää sorry, men inte så ofta du skojar. :tungan

ja fick bada i 1 timma innan ja fick upp temperaturen igen, frös heela jävla dagen. sen sov ja 3 timmar, tänkte bara gå upp vid elva o rasta hundarna men kunde inte sova mer, hungrig. :D

Tack sjlv, blir NDR nästa. :) Ska tydligen vara reseledare där med. Får träna upp mig lite mer tills dess samt skaffa backspeglar. :D
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
hahha nää sorry, men inte så ofta du skojar. :tungan

ja fick bada i 1 timma innan ja fick upp temperaturen igen, frös heela jävla dagen. sen sov ja 3 timmar, tänkte bara gå upp vid elva o rasta hundarna men kunde inte sova mer, hungrig. :D

Tack sjlv, blir NDR nästa. :) Ska tydligen vara reseledare där med. Får träna upp mig lite mer tills dess samt skaffa backspeglar. :D

Min textrad mellan användarnamn och avatarbild tells the truth.:jäs

Har du vovvar? Stämmer nog ja, nu när jag tänker efter, att jag läst/hört det tidigare. Hade vi inte en diskussion för ett par dagar sedan om att vissa tjejer nog faktiskt borde skaffa hundar istället för pojkvänner? :D

NDR är inbokad i kalendern! Av vad jag läste i tråden var alla supernöjda i din grupp - till och med gav du dem ett extra varv i en rondell :hihi - så du behöver väl inte träna mer? ;)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Min textrad mellan användarnamn och avatarbild tells the truth.:jäs

Har du vovvar? Stämmer nog ja, nu när jag tänker efter, att jag läst/hört det tidigare. Hade vi inte en diskussion för ett par dagar sedan om att vissa tjejer nog faktiskt borde skaffa hundar istället för pojkvänner? :D

NDR är inbokad i kalendern! Av vad jag läste i tråden var alla supernöjda i din grupp - till och med gav du dem ett extra varv i en rondell :hihi - så du behöver väl inte träna mer? ;)

Jo, det stämmer. Men jag har inget behov av att fostra en kille, vill gärna ha någon som är mogen och kan tänka själv. :tummenupp

Ja hahaha det blev lite extra rundor lite här och där men ingen som klaga. Dock ska jag lära mig NDR turen bättre, jätte jobbigt att leda en flock o inte veta var fasiken man ska. :) Då kan ja ösa på tempot lite oxå, VBK vill ha mig i mellangruppen. Hmm får se om jag är redo för det. :D :D
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jo, det stämmer. Men jag har inget behov av att fostra en kille, vill gärna ha någon som är mogen och kan tänka själv. :tummenupp

Ja hahaha det blev lite extra rundor lite här och där men ingen som klaga. Dock ska jag lära mig NDR turen bättre, jätte jobbigt att leda en flock o inte veta var fasiken man ska. :) Då kan ja ösa på tempot lite oxå, VBK vill ha mig i mellangruppen. Hmm får se om jag är redo för det. :D :D

Är de så svåra att hitta? :va Det stämmer ja, du hade något specifikt krav också du inte ville berätta, som nästan ingen passade in på, om jag minns rätt. :)

Jag skulle nog tycka det var jobbigare att leda en flock utan att ha koll på om flocken är kvar bakom dig. :gnissla Kan inte ha varit lätt utan speglar. Var man ska är ju inga problem. Alla följer ju efter dig och eftersom ingen vet om hur rundan går så är alla vägar du kör rätt. ;)

Tror nog du fixar en mellansnabb grupp lätt som en plätt! :tummenupp
 

Bruzda

Apstoll Mc
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Mitt emot kyrkogården, framför djursjukhuset
Hoj
Kawasaki kdx 250
Sökes:

Trevlig person med ett överfullt lönekonto som du gärna låter mig plocka från.
Du behöver inte vara romantisk för sådant tycker jag bara är pinsamt, men jag är gärna romantisk mot dig.
Sport och dokusåpor är strängeligen förbjudet! Här tittas enbart på barnkanalen, kriminalserier och skräckisar.
Vad jag gör på min fritid är min ensak, vad du gör på din är också min ensak.
Sex kan du feteglömma för sådant äckligt sysslar man bara med om man ska göra barn och sådan skit ska inte jag ha. Jag är karriärkvinna ingen bajstorkande mjölkmaskin.
Du ska vara snygg för jag ska inte behöva skämmas över dig utan vill kunna visa upp dig med stolthet.



Inte så stora krav... Borde ju finnas någon som passar in...
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Trevlig person med ett överfullt lönekonto som du gärna låter mig plocka från.
Du behöver inte vara romantisk för sådant tycker jag bara är pinsamt, men jag är gärna romantisk mot dig.
Sport och dokusåpor är strängeligen förbjudet! Här tittas enbart på barnkanalen, kriminalserier och skräckisar.
Vad jag gör på min fritid är min ensak, vad du gör på din är också min ensak.
Sex kan du feteglömma för sådant äckligt sysslar man bara med om man ska göra barn och sådan skit ska inte jag ha. Jag är karriärkvinna ingen bajstorkande mjölkmaskin.
Du ska vara snygg för jag ska inte behöva skämmas över dig utan vill kunna visa upp dig med stolthet.



Inte så stora krav... Borde ju finnas någon som passar in...

Sry, sport måste jag titta på..


NÄÄÄSTA!
 

Myzan

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2010
Ort
Ängelholm
Hoj
Yamaha RD -85
Händig, orädd, social och snygg man sökes. Du får inte vara allergisk, långsam eller lat. TVen är din på kvällarna när du än behagar att titta på den. Och finns det inget att titta på underhåller jag dig mer än gärna. Litet garage ingår med knapphändig belysning. Finns en sjö i närheten om du vill fiska (eller bada näck...)

Finnes: liten tjej med volvo, villa och vovve. Plus två hästar och en katt. Älskar att åka hoj och köra bil. Barnlös

:D
 

PiteRobban

Glad Norrlänning
Gick med
9 Mar 2008
Ort
Piteå
Hoj
KTM 690 Enduro R, KTM 400 EXC, Suzuki DR350S
Händig, orädd, social och snygg man sökes. Du får inte vara allergisk, långsam eller lat. TVen är din på kvällarna när du än behagar att titta på den. Och finns det inget att titta på underhåller jag dig mer än gärna. Litet garage ingår med knapphändig belysning. Finns en sjö i närheten om du vill fiska (eller bada näck...)

Finnes: liten tjej med volvo, villa och vovve. Plus två hästar och en katt. Älskar att åka hoj och köra bil. Barnlös

:D

I'm on :D. Dock tror jag att avståndet kan bli ett smärre problem ;)
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Händig, orädd, social och snygg man sökes. Du får inte vara allergisk, långsam eller lat. TVen är din på kvällarna när du än behagar att titta på den. Och finns det inget att titta på underhåller jag dig mer än gärna. Litet garage ingår med knapphändig belysning. Finns en sjö i närheten om du vill fiska (eller bada näck...)

Finnes: liten tjej med volvo, villa och vovve. Plus två hästar och en katt. Älskar att åka hoj och köra bil. Barnlös

:D

Jao alltså jag är inte händig, men jag är bra på att låtsas!
Eh, resten är nog hopplöst. :)

Skulle behöva ett garage dock...
 

J_Park

Socio #5052
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Lund
Hoj
Ducati MTS 1000DS \n Triumph Daytona 675
Händig, orädd, social och snygg man sökes. Du får inte vara allergisk, långsam eller lat. TVen är din på kvällarna när du än behagar att titta på den. Och finns det inget att titta på underhåller jag dig mer än gärna. Litet garage ingår med knapphändig belysning. Finns en sjö i närheten om du vill fiska (eller bada näck...)

Finnes: liten tjej med volvo, villa och vovve. Plus två hästar och en katt. Älskar att åka hoj och köra bil. Barnlös

:D

Ängelholm är inte långt från Lund va? :tungan
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top