Kärleksfixartråden

Jag ratar fortfarande det här annonssystemet..! Nu var det längesen jag la ut annonsen..! Saker och ting ska gå snabbt...! :näsblod

Om du inte är i behov av kärlek ska du väl inte hänga här? Har man redan kärlek har man automatiskt trubbel och det finns en tråd för det. :tummenupp :D

Nå, här är en som har greppat bakfoten av löööve. Eller sett baksidan hette det kanske...:va

Nå, här är en som har greppat bakfoten av löööve. Eller sett baksidan hette det kanske...:va

Livet verkar mest bestå av trubbel hela tiden. Har man inte redan kärlek, då har man trubbel att hitta det. :huvet När man väl hittat det, kärlek, så fortsätter det med en annan sorts trubbel. :huvet Men bara man är positiv, som jag, så ordnar det sig till det bästa! :D

Du är på tok för kräsen, bara hoppa på första tåget som kommer.

Det enda tåg som kommit var en påstridig jävel som skrev "Kom hit så ska vi ha sex, jag vet att du vill ha mej". Sånt diggar jag inte alls, han gick fetbort.

3223340 Det enda tåg som kommit var en påstridig jävel som skrev "Kom hit så ska vi ha sex, jag vet att du vill ha mej". Sånt diggar jag inte alls, han gick fetbort.
Funkar inte det? Hur vill ni ha det igentligen? Du får börja ragga själv finns hela SH fullt, visst några kanske är upptagna och 5%är lagd och andra hållet.

Funkar inte det? Hur vill ni ha det igentligen? Du får börja ragga själv finns hela SH fullt, visst några kanske är upptagna och 5%är lagd och andra hållet.

Jag kan inte ragga.
Nej, det funkar verkligen inte att komma och tro att man är snyggast i världen och tjata om sex i varje mening.. Borde det funka?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman