Kärleksfixartråden

Klart.. Sen är det så att folk förfinar sig, visar inte dåliga sidor och retoutchar sina bilder.. Det är för mycket grisen i säcken och för många svikna löften på internet raggning..


Ja absolut, men det gör ju bara att det fortfarande är spännande första gången man träffas, att få veta om denne person verkligen är så pefekt som denne utger sig för att vara... SEn om man tycker att det är lurit om man fått bilder som inte verkar vara helt enligt sanningen så finns det ju faktiskt cam... och då kan man ju få se hur personen ser ut på riktigt nätsan som i verkligheten. Kan ju då tillägga att dom hetaste killarna har jag faktiskt träffat via nätet, ta bara mitt X hihi det var via nätet och vi var ihop i 5 år :yoparty
 
Ett "slap me silly and call me Betsy" erbjudande.. :D

Vaddå? Gillar du mig inte? Jag är ju allt man kan önska sig - ung, snygg , snäll , har en grym hoj , är bra i sängen o allt det där :va :D

Nädå.. jag låter tjejerna få ta hand om dig - eller är det kanske tvärt om?


//En som också vill göra snöänglar ute på djurgårn..:gråta
 
Ja nu har ja lite tid över för att lägga ut en annons..

Växellåda: Stickshift
Bränsle: Gärna hemlagat

24 år
Solbrändsbrun
Helskinn
Fräsha baktassar, fina framtassar.
Nybesiktad UA.
Går perfekt.
Lite vinterkörd. Handtvättad.

Utrustningslista:
TV
Stereo
DVD
XBOX
Massa jeans.
Ett gäng tröjor.
Ett par uniformer.
Flera mobiler (som synes på bilden)
Med mera, för mycket att skriva, ring för info.

Pojken finns i Karlskoga men kan visas upp i Örebro då han jobbar där.

Pojken är som sagt 24 år men ser ut som sjutton. :näsblod

Pris: BUD

UPP! :D
 
Efter brott mot Copyright-lagen ändras annonsen :tungan

Singel kille 22 år, söker trevlig hojtjej. Åker cbr600 i Karlskoga och Linköping.
Försöker att inte sno andras tjejer men händer det så kan väl inte jag hjälpa det :rolleyes:
 
Last edited:
Snor lite till min annons :tungan

Växellåda: Stickshift
Bränsle: Mat

22 år
Helskinn
Aldrig maskintvättad, alltid handtvättad.

Utrustningslista:
Lägenhet
TV
Stereo
DVD
XBOX
Kläder
PM för bilder och mer info.

Pojken kan ses på en svart cbr600 i Karlskoga eller Linköping.

Pris: BUD

Va i heeelvete... du kan inte sno från min annons o sen dessutom befinna dig i samma stad o sno brudarna.. :mad:
 
Hohooo!

Inramade trosor påminner mig om att jag en gång i tiden sparade örhängen från ragg som haft bortamatch i min lägenhet och i bakfyllerumlet glömt kvar dom. Eftersom namnet till smyckeinnehaverskorna naturligtvis försvann med sista drinken så hängde jag upp örhängena i taklampan istället. Visserligen blev det bara örhängen från två damer, man jag satt ändå där och kände mig som en karl.

:-)

/perris
 
Namn: skitsamma

18 år och könsmogen, vad mer behövs?

OBS! Just nu: "Vill du att dina underkläder ska pryda trofféväggen är det bara att skicka PM" OBS!

Haha :tummenupp.


C@rro, dags att du byter ut den där modellen snart va, t o m så jag känner igen formen ju :tungan.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top