Kärleksfixartråden

God Damn! man lurar inte dig
jag får försöka nångång när DU e på lyset, kanske är lite mer lättlurad då;)

jodå det blev nån öl igår....var inte piggheten själv idag:huvet

En annan lämplig kombination för att vi skall finna varandra i kärleksdunklet är ju annars att vi båda är på lyset, jag hör av mig vid lämpligt tillfälle :tummenupp.

medans han piskar bak på hundsläden "run run run, jump jump jump, rest rest rest" fortfarande fullt piskande =) underbart!!

Niclas
Singel
Göteborg
28år, om några dagar...
vette fan varför jag skriver här =)

OK... lika bra att krypa till korset

Namn: Greg
Ålder: lastgammal
Längd: etthundraåttio+
Vikt: mycket mindre än hojen
Jobb: Ja
Bor: Hemma
Intressen: hojar, bilar, resa, softa, film o jäkla massa musik.. and other stuff
Söker: Någon vettig brutta

Så.. nu är tärningen kastad i sjön.

Jag tror han vill sova hos dig, viska ömma kärleksord i dina snäckformade små öron för att sen vakna upp bredvid dig, bakfull och redo för Simpsons :tummenupp.

Då kan jag bara säga sorry blir inget med de.. Jag kommer själv ant sova hos Carro så det så!! :yoparty

Då kan jag bara säga sorry blir inget med de.. Jag kommer själv ant sova hos Carro så det så!! :yoparty

Förklara för mig varför pojkar ska anstränga sig i tråden som en flicka startade när tjejerna ändå 13 sidor senare ska sova med varandra?

Nä det här stället är ju t o m sämre än krogen.

Bojkott.

:arsele

Förklara för mig varför pojkar ska anstränga sig i tråden som en flicka startade när tjejerna ändå 13 sidor senare ska sova med varandra?

Nä det här stället är ju t o m sämre än krogen.

Bojkott.

:arsele

jag skall inte sova meeeeed carro utan hos carro som alla andra typ skall gö den kvällen ... och sen e ja mer för att om en kille skall sova hos mig så vill ja helst va intresserad av den killen på nått sånt sätt.. typ... sorry men de e sant :arsele

jag skall inte sova meeeeed carro utan hos carro som alla andra typ skall gö den kvällen ... och sen e ja mer för att om en kille skall sova hos mig så vill ja helst va intresserad av den killen på nått sånt sätt.. typ... sorry men de e sant :arsele

Va hände me frasen som yttrades igår i telefon ...jag skall fan hångla:yoparty :D

Det verkar väl vara förståndigt. Undrar hur många av grabbarna som skriver Ligga? som är seriöst av en dajt?
Känns som att det kanske gör en del tjejer lite irriterade, med all rätt, å alla andra killar som kanske är seriösa är guilty by association.

Jaja, jag ska fortsätta iakta tråden lite kul är det. Skulle vara roligt med en uppföljningstråd sen om det gett nåt. :)

Det verkar väl vara förståndigt. Undrar hur många av grabbarna som skriver Ligga? som är seriöst av en dajt?
Känns som att det kanske gör en del tjejer lite irriterade, med all rätt, å alla andra killar som kanske är seriösa är guilty by association.

Jaja, jag ska fortsätta iakta tråden lite kul är det. Skulle vara roligt med en uppföljningstråd sen om det gett nåt. :)

Den tråden finns ju redan, startad av Miss_Orchidee: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=164464

:D

nä mer att jag inte vill skicka dubbla budskap eller hamna i pinsamma lägenmed tanke på att jagbara har en 120 säng osv hahah

Va hände me frasen som yttrades igår i telefon ...jag skall fan hångla:yoparty :D

jo men fan inte med vem som helst:gnissla

ibland kan även jag yttra förståndiga saker hahahah

Last edited:
nä mer att jag inte vill skicka dubbla budskap eller hamna i pinsamma lägenmed tanke på att jagbara har en 120 säng osv hahah

Mäh.. Jag har sagt det förut.. "Don´t U ever underestimate the power of casual sex"!

Mer seriöst så... Jag har massa tjejkompisar, delat säng med många av dem och inte fan händer det mer än att det är ganska mysigt att dela säng om man nu bara är kompisar.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman