Kärleksfixartråden

Letar efter äkta kärlek

Lägger upp årets första annons här på den febrilt aktiva köttmarknaden

Vem är jag och vad letar jag efter?

Skiter i att förklara vem jag är... Inte ens jag själv vet :D

Men jag söker efter en man som har passerat sina bästa år och har nära till nästa anhalt som ligger 6 feet under :D
Det ska vara tätt på kontot och det jag pekar på ska jag ha :D

Haha, väntar på en plats på en utbildning i Övertorneå... Tydligen så lär det finnas fler valmöjligheter och BÄTTRE gener än vad som finns tillgängligt här i söder... :)

Skönt att det var du som skrev det där om bättre gener... Jag gillar inte riktigt att skryta ;).

//Robert

Klart det är ;). Nog finns det vettigt folk nere på kontinenten (söder om byskeälven), men det är lite glesare mellan dom :P... Eller kanske inte glesare mellan de vettiga, men mera tätt mellan tokarna :P.

Nedå. Inget dåligt om sörlänningar alls. Alla sörlänningar jag känner är bra människor, men sörlänningsflickor tycks dras till norrlänningpojkar... Vad det beror på kan jag inte svara på. Dom kanske vill ha riktiga män? ;)

Jag har skrivit i din gästbok för övrigt =)

//Robert

varför har inte sthlm gruppen en sådan här tråd?.. får ta och starta en..

Men jag har släkt i borås, räknas det?:D

EDIT: bättre? Jörgen the corrector.

Last edited:
När jag läste "Kärleksfixartråden" trodde jag det var en nörd-tråd om folk som sitter hemma och mysmekar :hihi
Nån som tröttnat på att bo i Sveriges regnigaste stad så finner ni en trevlig solstråle i Halmstad :tummenupp

Så du är i dina bästa dagar? Härifrån och framåt går det alltså bara utför och det blir sämre och sämre? ;)

Bilden till vänster är just nu en figur från The Muppet Show? Jag tror det är väldigt få kvinnor som är attraherade av kakmonstret. Men jag kanske har fel? Har nämligen haft det en gång innan. :hihi

Lycka till!!! :)
haha Palle du e för rolig! När ska vi ta en runda ? Denna gången utan incidenter hoppas jag ..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman