Kärlek

Å jag har ännu inte fått den där turen på minimoto som jag vart bjuden på förra Alla hjärtans... :5sure
 
AA stooor kram på er alla gla o goa!

(start skryt->)
Själv så bjöd man på frukost på sängen, lite "gos" på det och sedan en kidnappning ut
mot Ekoln med filt och lunch i form av nybakade muffins och choklad/kaffe!
Det blev lyckat med solen skinandes och vindstilla! +10 poäng för stajl : )
Så nu ligger man på plus hos :tuttar iaf :hihi
(<-end skryt)
 
ReDan skrev:
AA stooor kram på er alla gla o goa!

(start skryt->)
Själv så bjöd man på frukost på sängen, lite "gos" på det och sedan en kidnappning ut
mot Ekoln med filt och lunch i form av nybakade muffins och choklad/kaffe!
Det blev lyckat med solen skinandes och vindstilla! +10 poäng för stajl : )
Så nu ligger man på plus hos :tuttar iaf :hihi
(<-end skryt)

(start skryt2)
Ordnade så att man låg på + i morse när frugan fick ett gäng 1/2 m rosor...,
för att sedan åka ner till Bilhandlarn och hämta ut en ny V70 XC AWD till mig själv.... :rofl
(slut skryt)
 
Stor hälsning till er alla på alla hjärtas dag !!!!!!

Själv fick jag världers goaste överraskning när Sylvester kom över i morse, iklädd endast sydväst, lackskor och ståfräs och med sig hade han en princesstårta,svarta skinnhandskar och en blöt telefonkatalog !!
De e´kärlek de :kiss

Kram på er alla // Beelsebub
 
beelsebub skrev:
Stor hälsning till er alla på alla hjärtas dag !!!!!!

Själv fick jag världers goaste överraskning när Sylvester kom över i morse, iklädd endast sydväst, lackskor och ståfräs och med sig hade han en princesstårta,svarta skinnhandskar och en blöt telefonkatalog !!
De e´kärlek de :kiss

Kram på er alla // Beelsebub

telefonkatalog?! :eek:
Det kallar jag spanking på hög nivå :lol
 
Är det idag ????????????? :confused:

Nu fattar jag varför dörren slog igen när gumman stack till jobbet :3freak

Sånt här modernt grejs fanns inte när jag växte upp och det är nog därför jag aldrig minns det heller, men jag kom ihåg det i år och lyckades hålla masken så hon trodde jag hade glömt det, det där med XC70 verkar kul hoppas det var uppskattat, ska jag fundera på till nästa år men det blir ingen sån bil.
 
Lite skuldkänslor får man ju när man försakar sin käraste och låter henne stå i garaget helt ensam även idag. Får väl åka dit och titta till henne imorgon kanske....


:D
 
Alla hjärtans dag är ju bara, precis som fars och mors dag, ett påhitt av handlarna för att sälja en massa onödigt skräp till folk.

Eller så är jag sur för att jag är singel. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top