Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi nyktra får hålla ihop. Eller helt enkelt ansluta oss.mb skrev:2388029Ånej, fylletrådarna är på frammarsch redan![]()
mb skrev:2388043Livet består av toppar och dalar. Det finns ett värmländskt uttryck att ta fasta på; "dä år'när säj".
Banane skrev:2388066ett annat "dä ä som dä ä"
supergirl skrev:2388084Klart man blir ledsen när det tar slut. Men var glad för att du åtminstonde haft någon att älska i 3,5 år. Jag har varit tokkär i en kille i mitt liv, omständigheterna gjorde att vi aldrig riktigt fick så mycket tid ihop. Det var 4 år sedan nu men jag kommer vara tacksam resten av livet för att jag fått uppleva sådana känslor.
Mja, för hon hade ju inte honom på lut, så att säga.Fredde83 skrev:2388091Nu vart de snart 3 månader de tog slut.
Och det känns rätt!
Men att få reda på att hon träffa en ny efter 1 vecka känns fel!
Fredde83 skrev:2388091Nu vart de snart 3 månader de tog slut.
Och det känns rätt!
Fredde83 skrev:2388118Livet går vidare!
Som det känns nu, bryr jag mig inte mycket om de. Blev mest chockad av det jag fick höra. Jag har antagligen hittat ett bättre träd i skogen!supergirl skrev:2388119Det är int fel att träffa någon ny tätt inpå ett avslutat förhållande. Ingen kan rå för om man blir kär i en annan person. Hon avslutade ju ert förhållande innan hon började träffa någon ny så det var ju schysst spel.
Om du älskade henne och du inser att det inte funkade mellan er så var glad för hennes skull att hon hittat någon ny. Om man verkligen verkligen älskar någon så vill man att de ska vara lyckliga, om de är lyckligare med någon annan så kanske det gör ont men man blir ändå glad för deras skull. Annars är det inte kärlek man känner utan någon form av ägande/trygghetsbehov.
exakt ... ut o ha kul istället pöjk!
Fredde83 skrev:2388076Va e de du har på din avatar? Muräna eller nåt?
Fredde83 skrev:2388076Va e de du har på din avatar? Muräna eller nåt?
Fredde83 skrev:2388091Nu vart de snart 3 månader de tog slut.
Och det känns rätt!

supergirl skrev:2388119Det är int fel att träffa någon ny tätt inpå ett avslutat förhållande. Ingen kan rå för om man blir kär i en annan person. Hon avslutade ju ert förhållande innan hon började träffa någon ny så det var ju schysst spel.
Pinky skrev:2388130Om jag inte är ute och cyklar så är det ett par bananer som har sett sina bästa dagar. För övrigt så går livet som sagt vidare. Och som superdupertjejen (eller va hon nu heter) sa så var glad för den kärleken du fick och nu är det väl dags att leta upp nån ny bättre tjej
.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen