Bikerbitch
Stolt mamma
På plats på jobbet. Slav till 18.10 ikväll...
Tycker man borde ha jobb-bytar dag så att man får prova på olika yrken 1-2 dagar sådär. Då vet man kanske vad man vill jobba med tillslut
Tycker man borde ha jobb-bytar dag så att man får prova på olika yrken 1-2 dagar sådär. Då vet man kanske vad man vill jobba med tillslut
.
och ynklig. Detta var dock inget som stoppade en äkta norrlänning från dagens körlektion, som för övrigt var nummer tre i räkningen.
Bromsproven gick kalajs efter några försök och imorgon bitti blir det äntligen trrrrrafik! 

.
.
. Hon blir helt förundrad för den hade inte fungerat hemma hos henne. Ser dock att bromsljuset hennes är trasigt så far och köper en sån lampa samtidigt som min jakt på en helicoil / insatsgäng till mitt motorfäste som jag lyckats dra sönder börjar
. For till Laitis och kollade, fick hjälp av en gammal klasskompis som jobbar där. Efter 1 timme och vi vänt upp och ner på hela butiken så visar det sig att en av de anställda har exact rätt insatsgäng liggandes på sitt skrivbord som han inte behöver längre. (Inte lätt att hitta till m12 med 1,25 stigning..) Woho! allt perfekt fick dem av han. R