Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu tycker jag ni är lite hårda. Det är en grej att retas, men nu börjar det likna en följetong av personangrepp. Vilket jag tycker är helt fel.
Om man läser trådens rubrik så fattar man vad den handlar om. Vill man inte läsa den så fine. Men lägg ner personangreppen. Det är bara onödigt.
Och nej, jag tar inte tjejers sida för att vinna poäng. Jag är gift.
Med tanke på vad du skriver så antar hag att du inte läst kexets samtliga trådar, gör det och ta dig sen en funderare Jag slänger inte gärna skit men mer uppmärksamhetjagande människa får man allt leta efter. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt flickstackarn. Känns som att hon nån dag kommer vakna upp och vara väldigt olycklig, om hon nu inte redan är det.
För stunden gör jag och många andra bäst i att skratta åt det hela iaf, hon får stå sitt kast och lära sig av sina misstag.
//P.Sykolog![]()
KawaKex låter lite som den ultimata Big Brother deltagaren faktiskt....![]()
Jag vill gärna göra ett inlägg i debatten ang Sveriges säkerhetspolitik, här kommer det: Hallå?
Och?
En tjej som bara skriver att hon är kär och sedan får 5 sidor fyllda i tråden, det är imponerande.
Det verkar som om det är stor brist på kärlek här på sporthoj. Nej, mer sådana här trådar (men utan alla personliga påhopp) istället för gnället på poliser, hastighetskameror och dyra försäkringar.![]()
Håller med! Jag menar, vill man prata poliser, hastighetskameror och dyra försäkringar borde man gå in på ett sporthojsforum istället!![]()
Hon ligger och kippar efter andan efter den senaste omgången. :attackborra
Hej allihopa! Ville bara dela med mig av min lycka. Jag är upp över öronen i en kille och det är besvarat. Jag är överlycklig!!!!!!!![]()
fast det som e roligast i allt detta virrvarr tycker jag e att kawakex skrev ett inlägg o sedan inget mer...otrolig respons från alla andra....
bara det e roligt...
nä dax att titta ut genom fönstret o deppa ihop igen när man ser regn regn o åter regn...
Hej allihopa! Ville bara dela med mig av min lycka. Jag är upp över öronen i en kille och det är besvarat. Jag är överlycklig!!!!!!!![]()
JAAAA! Han är underbar!!!!!
Skit på dig!![]()
Han är en GUD i sängen men det är mycket mer än så... Något mer du vill veta![]()
Och?
En tjej som bara skriver att hon är kär och sedan får 5 sidor fyllda i tråden, det är imponerande.
Det verkar som om det är stor brist på kärlek här på sporthoj. Nej, mer sådana här trådar (men utan alla personliga påhopp) istället för gnället på poliser, hastighetskameror och dyra försäkringar.![]()
Jag har ställt in mig själv på att dessa användare bara är nån fjunig fjortis-grabb som tycker om att ställa till rabalder på internetforum. Jag kan inte tänka mig att det hon skriver är seriöst.2932577Håller med om att det är imponerande. Vet du varför?
Kawakex är i en klass för sig, säger saker och ting som retar upp folk samt att hon idiotförklarar sig själv. Inte undra på att trådarna alltid spårar ur.
Jag säger samma sak till dig som jag sa till nån annan vem det nu var. Läs hennes tidigare trådar om du inte redan gjort det. Bilda dig en uppfattning om hennes personlighet och ta dig sen en funderare på om det du skriver är så vettigt egentligen. Hade det inte vart kekxet i sig som startat tråden så hade du inte sett några av mina inlägg här.
Kärlek är trevligt, men ibland finns det undantag då man vill höra om det.
Nu tycker jag ni är lite hårda. Det är en grej att retas, men nu börjar det likna en följetong av personangrepp. Vilket jag tycker är helt fel.
Om man läser trådens rubrik så fattar man vad den handlar om. Vill man inte läsa den så fine. Men lägg ner personangreppen. Det är bara onödigt.
Och nej, jag tar inte tjejers sida för att vinna poäng. Jag är gift.
Jag har ställt in mig själv på att dessa användare bara är nån fjunig fjortis-grabb som tycker om att ställa till rabalder på internetforum. Jag kan inte tänka mig att det hon skriver är seriöst.
Nej du kan inte ta poäng. Du har redan torskat !
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |