2931281Ja, stackars alla som inte är begåvade med en gyllene ungersk k*k som frälser allt vad kjoltyg heter. Jag tror minsann att jag måste gå och gråta en skvätt, vanlig svenne som jag är.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2931281Ja, stackars alla som inte är begåvade med en gyllene ungersk k*k som frälser allt vad kjoltyg heter. Jag tror minsann att jag måste gå och gråta en skvätt, vanlig svenne som jag är.
Mer lösaktiga flickor åt folket! Det finns alldeles för mycket lösaktiga killar men på tok för få lösaktiga tjejer. Eller nåja, det kanske är tvärtom men skitsamma, en halvful lösaktig tjej är bättre än två snygga men gifta tjejer.
Ja, stackars alla som inte är begåvade med en gyllene ungersk k*k som frälser allt vad kjoltyg heter. Jag tror minsann att jag måste gå och gråta en skvätt, vanlig svenne som jag är.
Ska du göra en tråd varje gång du får lite stake i dig så blir det jobbigt med alla trådar.![]()
Tänk att en så totalt ointressant tråd kan utvecklas till något så bra.
Självklart,
Då behöver jag inte stå naken i snickarbälte å spänna mig.![]()
Haha nu blev det ännu bättre
Underbart att se att det finns så många som utan att de är medvetna om det ...
Ja, men nu är det så att jag e bög... Det är därför jag är här på sporthoj!![]()
![]()
Hej allihopa! Ville bara dela med mig av min lycka. Jag är upp över öronen i en kille och det är besvarat. Jag är överlycklig!!!!!!!![]()
Ja, underhållning på lagom svensk SH nivå.
Underbart att se att det finns så många som utan att de är medvetna om det erkänner att de har både liten *-*, ingen humor samt den totala oförmågan att hantera en kvinna.![]()
Ska du göra en tråd varje gång du får lite stake i dig så blir det jobbigt med alla trådar.![]()
Jag ger det till midsommar...
Någon borde ge flickebarnet en dagbok....eller kanske en kompis.
Nä..
precis, samt 98% av den manliga andelen på SH
Någon borde ge flickebarnet en dagbok....eller kanske en kompis.
Varför det? Fungerar ju tydligen minst lika bra att använda Sporthoj.com som hennes privata blogg.Någon borde ge flickebarnet en dagbok....eller kanske en kompis.
Nu tycker jag ni är lite hårda. Det är en grej att retas, men nu börjar det likna en följetong av personangrepp. Vilket jag tycker är helt fel.
Om man läser trådens rubrik så fattar man vad den handlar om. Vill man inte läsa den så fine. Men lägg ner personangreppen. Det är bara onödigt.
Och nej, jag tar inte tjejers sida för att vinna poäng. Jag är gift.
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|