ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
känner ni? känner ni grabbar?! det e vår i sundsvall!!!
undra vart mitt motard intresse komma ifrån
har aldrig åkt cross/enduro innan, aldrig ens sutti på en förän sommarn 2003, då köpte man en ktm 640.
byte in min tl1000s rakt av...alla jag känner tyckte jag va :kocko dom åkte nämligen saker med 100+ hk.
(tycker fortfarande jag e :kocko men får snart över en kompis)
tyckte de verka kul o prova. sommarn, gick vinter kom, jag fick flickvän. tänkte då att man skulle skaffa nå skjutsvänligt. vart en cbr600. den fick duga. men hela tiden kändes de i kroppen att jag vill ha en motard igen.
våren 2004 kom. hade lyckats dratt på mig nå djäkla virus i balansnerven så den sommarn vart de inte mycke åka(200mil cbr) spara lite pengar under sommarn o så.
sen vart suget för stort, jag vart motard tokig..en offroad skulle köpas in så att man senare skulle kunna köpa nå 17" till.
kika på en xt från 87..men nja tänkte jag..
slängde iväg ett skambud på en xr600. o till min förvåning så gick han med på de....följde med ett par prima vintersulor, jaha tänkte man då får man prova de å .
o gissa om de va kul.
2veckor efter hämtn så hitta jag ett par motardsulor till den. orginalnav..gissa om man ringde snabbt.
6 papp senare så var dom mina
.
man har nu gått o längta hela vintern lång.
andra dagen i år som jag tar ut motarden i jakt på rolig lek.
solen skiner, tjejerna börjar klä av sig
jag har kuligare än nånsin.
känner ni de grabbar?!
dagens åkning:
fiskörde ca 30 min tills jag hitta lämplig ställe o öva bakhjulsåkning på, har alltid sugi på de men idag va min dag
öva o öva o öva. jag va djäkligt nära balansläge nu..hade jag växla eller dratt upp den lite till så hade de gått vägen.
mycke bättre än jag nånsin vart.
känner inte av så mycke av balansjoxet man fick förra våren ,så nu går de rakt
överraska ett par bilar o en goldwing idag med bakhjulskörning med sladd! öhh
har jag gjort de ultimata tricket?
.
skulle svänga höger i en korsning. upp på baken o får en fet sladd mens jag svänger o åker på baken.
varför händer alltid dom snyggaste grejerna mig när jag minst annar de...misstänker att de beror på att jag suger
min tjej säger att jag e bäng men klart grabben ska ha ett intresse.
jag tycker jag själv e
ps ville bara skriva av mig...
från idag:
undra vart mitt motard intresse komma ifrån
har aldrig åkt cross/enduro innan, aldrig ens sutti på en förän sommarn 2003, då köpte man en ktm 640.
byte in min tl1000s rakt av...alla jag känner tyckte jag va :kocko dom åkte nämligen saker med 100+ hk.
(tycker fortfarande jag e :kocko men får snart över en kompis)
tyckte de verka kul o prova. sommarn, gick vinter kom, jag fick flickvän. tänkte då att man skulle skaffa nå skjutsvänligt. vart en cbr600. den fick duga. men hela tiden kändes de i kroppen att jag vill ha en motard igen.
våren 2004 kom. hade lyckats dratt på mig nå djäkla virus i balansnerven så den sommarn vart de inte mycke åka(200mil cbr) spara lite pengar under sommarn o så.
sen vart suget för stort, jag vart motard tokig..en offroad skulle köpas in så att man senare skulle kunna köpa nå 17" till.
kika på en xt från 87..men nja tänkte jag..
slängde iväg ett skambud på en xr600. o till min förvåning så gick han med på de....följde med ett par prima vintersulor, jaha tänkte man då får man prova de å .
o gissa om de va kul.
2veckor efter hämtn så hitta jag ett par motardsulor till den. orginalnav..gissa om man ringde snabbt.
6 papp senare så var dom mina
man har nu gått o längta hela vintern lång.
andra dagen i år som jag tar ut motarden i jakt på rolig lek.
solen skiner, tjejerna börjar klä av sig
jag har kuligare än nånsin.
känner ni de grabbar?!
dagens åkning:
fiskörde ca 30 min tills jag hitta lämplig ställe o öva bakhjulsåkning på, har alltid sugi på de men idag va min dag
öva o öva o öva. jag va djäkligt nära balansläge nu..hade jag växla eller dratt upp den lite till så hade de gått vägen.
mycke bättre än jag nånsin vart.
känner inte av så mycke av balansjoxet man fick förra våren ,så nu går de rakt
överraska ett par bilar o en goldwing idag med bakhjulskörning med sladd! öhh
har jag gjort de ultimata tricket?
.skulle svänga höger i en korsning. upp på baken o får en fet sladd mens jag svänger o åker på baken.
varför händer alltid dom snyggaste grejerna mig när jag minst annar de...misstänker att de beror på att jag suger
min tjej säger att jag e bäng men klart grabben ska ha ett intresse.
jag tycker jag själv e
ps ville bara skriva av mig...
från idag:
Bifogat
Last edited: