Känguru och krokodil

Tänk på att känguru skall på sin höjd tillagas "medium". Grillar, vilket jag verkligen hoppas du tänker göra, man det för hårt blir det segt och jävligt tråkigt. Rätt tillagat är det himmelskt.

Vad jag kan hitta så ligger den på Amiralsgatan i malmö.

Där jobbar min mamma. Tror inte de har varken känguru eller krokodil just nu iaf. Jag testade båda i Australien, eller om det var alligator, med det kan nog va kvitt samma. Fick kängurufärs som hamburgare. Var mest torrt, smakade inget speciellt. Krokodil var ingen höjdare alls, men jag har svårt att beskriva vad det smakade.

Där jobbar min mamma. Tror inte de har varken känguru eller krokodil just nu iaf. Jag testade båda i Australien, eller om det var alligator, med det kan nog va kvitt samma. Fick kängurufärs som hamburgare. Var mest torrt, smakade inget speciellt. Krokodil var ingen höjdare alls, men jag har svårt att beskriva vad det smakade.
Jo, känguru är ju det fettfattigaste köttet har jag för mig, därför det är så torrt.
Och allidil (såndär stor vattenlevande urgammal ödla som äter allt som rör sig i vattnet) kan ju vara spännande att få till gott och ätbart. :D Därför jag vill testa att laga det för att se vad jag kan åstadkomma.

På semiexotiska listan rekommenderas struts. Mört som kyckling med lite pikant smak åt nötköttshållet om det är rätt tillagat. Smakar bäst om man själv slaktat eländet som är 2.50 lång och nypt en i armen varje gång man matat den i åratal...

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back