Kändiskåta brudar, vad tycker vi om sådana?

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såld
Jag vet INTE, men jag undrar...

Frågar man tjejer rent generellt så brukar dom neka till att kändisar är attraktiva just för att dom e kända. Men så ser man ute i verkliga livet att så inte verkar vara fallet...eller?

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,668393,00.html

Jag tycker dock att brudar som flockas av den anledningen är mindre attraktiva...

Åsikter någon?

Twin skrev:
Jag tycker dock att brudar som flockas av den anledningen är mindre attraktiva...
Åsikter någon?

Menar du att du är avundsjuk eller att du skulle tacka nej till egna groupies?

Att vara avundsjuk är dumt.

Att tacka nej till egna groupies, det är riktigt jättedumt. :D

Twin skrev:
Åsikter någon?

....det handlar om det naturliga urvalet. Honor bland alla däggdjur väljer de mest framgångsrika individerna(hanarna) och i naturen handlar det oftast om styrka och virilitet.

...Och varför skulle Homo Sapiens-honor agera annorlunda? Väljer de en kändis så är ju personen redan framgångsrik. Om det dessutom är en idrottsstjärna så har de ju elitfysik(virilitet) OCH framgång...

Tror du då en tjej hellre väljer en kontorstjock, blek nörd bara för att han är snäll?

Spinky Spendrup skrev:
Menar du att du är avundsjuk eller att du skulle tacka nej till egna groupies?

Att vara avundsjuk är dumt.

Att tacka nej till egna groupies, det är riktigt jättedumt. :D

Avundsjuk på brudarna? Jag förstår inte din fråga!? Det va ju inte tennisspelarna jag snackade om va? :va

Det finns tre saker som attraherar allt för många tjejer:
* Pengar
* Kändisstatus
* Utseende

Esquire skrev:
Det finns tre saker som attraherar allt för många tjejer:
* Pengar
* Kändisstatus
* Utseende

Jag har alla tre. Nu ska jag gå och slänga ut nåra autograf-kåta 19-åringar.

Markus skrev:

19åringar?... Du är ju passé. Det är därför du får ta alla gamla tjejer! :hihi

...Står en drös 18åringar här utanför och vill komma åt att sola sig i min stjärnglans! :tuttar

Markus skrev:
Din jefvel :fatta!

Aldrig blir det några kvar åt oss som är feta, fattiga och fula... :(

korvgubbe skrev:
....det handlar om det naturliga urvalet. Honor bland alla däggdjur väljer de mest framgångsrika individerna(hanarna) och i naturen handlar det oftast om styrka och virilitet.

...Och varför skulle Homo Sapiens-honor agera annorlunda? Väljer de en kändis så är ju personen redan framgångsrik. Om det dessutom är en idrottsstjärna så har de ju elitfysik(virilitet) OCH framgång...

Tror du då en tjej hellre väljer en kontorstjock, blek nörd bara för att han är snäll?

Man gör ju tjänstefel om man väljer någon som inte är framgångsrik i ens egna ögon. Men poängen med mitt inlägg är ju att det stannar vid just något helt annat än just att bli livspartners. Alltså, dom gör det tror jag för att öka på sin egna (läs brudarna) självkänsla genom att ha varit med en kändis. Det e det jag egentligen vill beröra med mitt inlägg. Och d suger...Om det nu e så, jag vet ju inte.

En kändis å andra sidan brukar väl i regel stadga sig med en i samma samhällskikt när det väl e dags? Har jag fel?

Som sagt, jag undrar vad som gör att tjejerna gör så här?!

korvgubbe skrev:
19åringar?... Du är ju passé. Det är därför du får ta alla gamla tjejer! :hihi

...Står en drös 18åringar här utanför och vill komma åt att sola sig i min stjärnglans! :tuttar

18-åringarna körde jag iväg redan i morse, de begav sig då till Micke Dubois och sen till dig. :hihi

Twin skrev:
Som sagt, jag undrar vad som gör att tjejerna gör så här?!

fast om man vänder frågeställningen lite:

Är tjejer som vill hänga med kändisar på något sätt mer klandervärda eller märkliga än alla killar som är beredda att sätta på vad som helst så länge det andas?

Det finns nog tjejer som resonerar såhär:
- "Åh, fan, han är ju känd, han verkar intresant, han vill jag ha!"

Killar har ju en förmåga att resonera såhär:
- "Åh, fan.. vill ha en snygg, rolig tjej... eller hon behöver inte vara så snygg.. Bara hon är ung och rolig.. Eller ung behöver hon iofs inte heller vara.... och inte rolig, för jag ska ju inte prata med henne så mycket... Hon kan nog vara ful när jag tänker efter, jag kan ju ändå släcka lampan och ta på hennes fina kropp....... fast å andra sidan bryr sig inte mina händer så mycket.. så hon kan nog vara mullig.... Så ska jag vara helt allvarlig så gör det inget om det är en ful medelålders tjockis så länge lampan är släckt och jag får komma till!"

korvgubbe skrev:

Är tjejer som vill hänga med kändisar på något sätt mer klandervärda eller märkliga än alla killar som är beredda att sätta på vad som helst så länge det andas?

- "Åh, fan.. vill ha en snygg, rolig tjej... eller hon behöver inte vara så snygg.. Bara hon är ung och rolig.. Eller ung behöver hon iofs inte heller vara.... och inte rolig, för jag ska ju inte prata med henne så mycket... Hon kan nog vara ful när jag tänker efter, jag kan ju ändå släcka lampan och ta på hennes fina kropp....... fast å andra sidan bryr sig inte mina händer så mycket.. så hon kan nog vara mullig.... Så ska jag vara helt allvarlig så gör det inget om det är en ful medelålders tjockis så länge lampan är släckt och jag får komma till!"

OK, där fick du mig att skratta iaf :lol :lol :lol

korvgubbe skrev:

de berömda kvart i 2 resonemanget? :hihi

Weho. Ska ner till Båstad på lördag och dryga mig så mycket jag bara kan. Vi ska ev. ha en uppklädd förare i fucktrucken som öppnar dörrar och är allmänt representabel mot oss då vi trillar ut med ölburkar och annat som kan finnas i bilen. Självklart kommer metal av det hårdare slaget liras i fucktrucken med påmålade fläjms.

Förhoppningsvis kommer vi inte få en enda brud, och bli tillsagda av brats att vi stör ordningen, kanske rentav ska dubbelparkera lite dumt vid någon nyrik snubbes bil för att retas lite.

Å, va skoj det ska bli. :banana

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...