Kändisar

Shit, dom har genomskådat det hemliga kodordet "farbror blå". Turligen nog har dom ännu inte genomskådat "farbror grå" men den dagen dom gör det kommer den kriminella organisationen rämna från insidan. Lämpligtvis blir det individuell flykt till Costa Rica, dom saknar utlämningsavtal.

– De gillar att köra fort. Men det finns inget som talar för att de sysslar med annan kriminell verksamhet.

Har dom helt missat barnporren och att vi säljer knark till skolungdomar?

Redan tagits upp ju! :huvet
Gjordes i Onsdagsgazz-tråden. Kom in i matchen. :7peta

Förtjänar en egen tråd....

Shit, dom har genomskådat det hemliga kodordet "farbror blå". Turligen nog har dom ännu inte genomskådat "farbror grå" men den dagen dom gör det kommer den kriminella organisationen rämna från insidan. Lämpligtvis blir det individuell flykt till Costa Rica, dom saknar utlämningsavtal.

Åker du i förväg och odnar med boende och sånt!?

Har dom helt missat *censur* och att vi säljer knark till skolungdomar?

Minderåriga är en dålig målgrupp. Dem är inte tillräckligt köpstarka. :mattias

Förtjänar en egen tråd....

Njae, gör det verkligen det. :va

"-De gillar att köra fort. Men det finns inget som talar för att de sysslar med annan kriminell verksamhet."

:cpparty:cpparty

Jaaaaaaaa för vi är über kriminella hela högen :rofl :rofl :rofl

amen kom igen.... känns som reportern vill ha det till att alla som kör mc i grupp är HA-light eller nåt istället för entusiaster

"-De gillar att köra fort. Men det finns inget som talar för att de sysslar med annan kriminell verksamhet."

Särskilt du min lille vän. :såjaponken

amen kom igen.... känns som reportern vill ha det till att alla som kör mc i grupp är HA-light eller nåt istället för entusiaster

HA är vi verkligen inte. Bandidos däremot. :hihi

Å andra sidan verkar vi ju inte vara någon fara för allmänheten ;)

Nä, det där verkar dem ha ha fått helt om bakfoten. :mad:

Bra skriven artikel som inte spyr en massa galla på oss men beskriver det vi gör på ett objektivt sätt.
Bra journalist och polis :tummenupp

Ska man vara orolig för att möta dem?

– Nej det tycker jag inte. Men man ska vara medveten om dem. Jag kör själv i de trakterna, både med motorcykel och traktor. Men på onsdagskvällarna är jag extra noga med att fälla upp lastaren i god tid före korsningen, säger Roland Bengtsson.

Tummen upp på det.

Med även i dagens tidning, hittar dock inte på nätet.

Anledningen är att det blev månadens nyhetstips, 5000 spänn till murveln som lyckades tips Sydsvenskan om en publik och av google sökbar nätsida. :tummenupp

Till sydsvenskan: Kolla på https://www.flashback.org/, där finns massor av hemskheter. PMa för kontonummer att peta in 5000 spänn på. :krama

Tala för dig själv!!!
Jag har satt i system att inte stoppa pengar i p-automaterna när jag parkerar, hårda påföljder om dom kommer på det, men det är ju lite nervkittlande att leva "på gränsen" :hihi:rock

Tala för dig själv!!!
Jag har satt i system att inte stoppa pengar i p-automaterna när jag parkerar, hårda påföljder om dom kommer på det, men det är ju lite nervkittlande att leva "på gränsen" :hihi:rock

Fiiiiiiiiifaaan jag visste att du sysslade med någon kriminell verksamhet !!
hur känns det nu? att ha berättat för alla här vad det är du håller på med ??

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park