Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
– De gillar att köra fort. Men det finns inget som talar för att de sysslar med annan kriminell verksamhet.
Redan tagits upp ju!
Gjordes i Onsdagsgazz-tråden. Kom in i matchen.![]()
Shit, dom har genomskådat det hemliga kodordet "farbror blå". Turligen nog har dom ännu inte genomskådat "farbror grå" men den dagen dom gör det kommer den kriminella organisationen rämna från insidan. Lämpligtvis blir det individuell flykt till Costa Rica, dom saknar utlämningsavtal.
Har dom helt missat *censur* och att vi säljer knark till skolungdomar?
Förtjänar en egen tråd....
"-De gillar att köra fort. Men det finns inget som talar för att de sysslar med annan kriminell verksamhet."
Jaaaaaaaa för vi är über kriminella hela högen![]()
![]()
![]()
amen kom igen.... känns som reportern vill ha det till att alla som kör mc i grupp är HA-light eller nåt istället för entusiaster
Å andra sidan verkar vi ju inte vara någon fara för allmänheten![]()
Ska man vara orolig för att möta dem?
– Nej det tycker jag inte. Men man ska vara medveten om dem. Jag kör själv i de trakterna, både med motorcykel och traktor. Men på onsdagskvällarna är jag extra noga med att fälla upp lastaren i god tid före korsningen, säger Roland Bengtsson.
Bra skriven artikel som inte spyr en massa galla på oss men beskriver det vi gör på ett objektivt sätt.
Bra journalist och polis![]()
"-De gillar att köra fort. Men det finns inget som talar för att de sysslar med annan kriminell verksamhet."
Jaaaaaaaa för vi är über kriminella hela högen![]()
![]()
![]()
Tala för dig själv!!!
Jag har satt i system att inte stoppa pengar i p-automaterna när jag parkerar, hårda påföljder om dom kommer på det, men det är ju lite nervkittlande att leva "på gränsen"![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |