Kändis@Sporthoj-leken

downtownoslo

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Letar!
Rules:

1. Sätt betyg på personen som skrev i tråden innan dig på en skala från 1 till 10. Detta baserar du på hur "känd" personen som skrev innan är för dig!

Exempelvis skulle Dreggel och Starstriker få 10/10 av mig, deras inlägg finns i var och varannan tråd och har själ (även om jag vet att Dreggels inlägg inte alltid är lika informativa eller politiskt riktiga)

2. Vid eventuell dubbelpost gäller den FÖRSTA posten, inget annat.

3. Ingen får bli ledsen för att en annan användare får fler 10or än dem och möjliga tvister om vem som är snyggast, bäst & vackrast görs upp på 402m :rolleyes: !

Edit: Lägg gärna till en motivering

Rock on. :yoparty

Last edited:
downtownoslo 1/10

Aldrig sett dig skriva nått =)

Hmmm, Loy får en 7/10

Edit/ Kollar oftast på folks avatarer för att komma ihåg dem, har skitsvårt för att lära mig namn. Numrera alla medlemmar och jag kan lära mig dem, men icke via namn...

Edit nr2/ Vaddå byggtrådar :mad: En, max två har jag väl åstadkommit :va Hmm, vad fasen har jag mer byggt...
*la det här för att inte förstöra harmonin i tråden...*

Last edited:
andreas får 8/10 med motiveringen att han syns/har synts både lite här och lite där:)

Andreas får 10/10 av mig men det är väl lite biased med tanke på att vi är från samma byhöla (där jag är just nu dessutom).

Hur kan jag få 10/10 av TS? Jag har väl aldrig postat nåt på SH? :hihi

Edit: Oj lill-Dreggel började skrika mitt i meningen så jag var lite seg. Skrotnisse får jag nog ge 12/10, Kommer aldrig glömma den legendariska raggningskommentaren:

Hej, jag heter Spice Girls och kör rymdraket. Ligga? :tuttar

Last edited:
Dreggel får 7/10, mindre postwhore än andreas, men man kommer ju ihåg vampyr filmen.

Sen att hela tråden bara är till för att folk ska få veta hur pass många minuter man har kvar av sina 15, det ska vi inte diskutera. ;)

Fan grabbar, ni tappar reglerna redan

1. Sätt betyg på personen som skrev i tråden innan dig på en skala från 1 till 10. Detta baserar du på hur "känd" personen som skrev innan är för dig!

Innan dig betyder att man sätter betyg på den som skrev innan, just det, dig

:7peta

EDIT: wINBLAD får 2/10 för jag känner igen hans avatar i alla fall

Fan grabbar, ni tappar reglerna redan

Innan dig betyder att man sätter betyg på den som skrev innan, just det, dig

:7peta

BB 9/10

på gränsen till ökänd... :näsblod

Back