kände mig rätt dum

jimmö

tokigare än tokigast
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
en som rullar
köpte landsvägare i lördags också skulle jag prova den så jag körde till polarn å stängde av den när jag skulle fara där ifrån så starta han fint som han brukar göra å sen så varmkördes han i några minuter när jag skulle fara därifrån så peta jag i ettan å den tvärdog å jag satte i neutral å starta å han tvärdog tills polarns farsa kom å sa åt mig att peta upp stödet.

nu fick ni alla nått å skratta åt :D

men den bjuder jag på :D

någon som gjort nån liknande tabbe? å törs berätta utan att bli lika utskrattad som mig :D

Jepp, jag har gjort samma sak. Blev väldigt förvånad eftersom jag var helt 100 på att jag hade petat upp stödet, men kom på att jag hade haft ner det igen när jag väntade på något... Så dum man känner sig ;)

Har hänt mig ett par gånger också om man inte gör allt i samma ordning som man brukar. Känns bra när först hjärtat stannar upp och man tror att det hänt något allvarligt, för att sedan inse sitt misstag.

Möller_82 skrev:
2111390 Eeeeh, för en okunnig, hur hindrar stödet en från att köra??? :confused: :va

Mvh
Möller

Det brukar sitta en brytare eftersom att åker du iväg med 1'an i och stödet nere så kan det studsa till rätt äckligt när du lägger ner den i kurva.

jimmö skrev:
tills polarns farsa kom å SA åt mig att peta upp stödet.

japp, på den gamla moppetiden :rolleyes: så stod jag utanför min kompis och kicka och kicka och kicka, tills hans farsa kom ut, gick fram och själv tryckte till på den där motor-dödar-knappen (vad fan den nu ska vara bra för!?)

aldrig använt den innan, då eller efteråt - så det var ju inte riktigt mitt fel, hans farsa som tryckt ner den för att han ansåg man skulle göra det (eller för att jävlas med mig... jag är lite osäker hehe) :4skrika :lol

Jag hade min på verkstad, var lite småstruligt och jag var irriterad. Gick in och sade:
"Nu funkar inte skiten alls. :fakta"

Jaha, röda knappen på högersidan av syret ska vara så. Jahaja. Jag förstår. Hejdårå. :hej

Hoppas att du i samband med "stödincidenten" lärde dig vikten av att använda punkter och kommatering i skriftspråk!

Varför säger alla norrlänningar "fara"?

hållundan skrev:
2111630 Hoppas att du i samband med "stödincidenten" lärde dig vikten av att använda punkter och kommatering i skriftspråk!

Är det bättre med åka/köra då ?

hållundan skrev:
2111630 Hoppas att du i samband med "stödincidenten" lärde dig vikten av att använda punkter och kommatering i skriftspråk!

ja = jo
ja = schuup

och du stör dig på fara? :näsblod :3freak

Samma sak hände polare.Han försökte köra iväg flera gånger men hojen bara dog.Till slut ringde han nån han känner som jobbar med hojar,han kom med släp och skulle köra hem polarens hoj.När han satte sig på hojen för att köra iväg så gick det bra för hade fällt upp stödet!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg