Känddis Vollyboll samt RixFM i Båstad ikväll 7/7

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
Volleybollen börjar nu kl 15 & sen kl 20 ikväll så Är det RixFm nere vid Peppes... Vilka som spelar vet jag inte... Tror det var Clamp, Jill, A-teens etc..

Själv så blir det festande idag... Så inget körandes här inte..

/Johan

Last edited:
spirre skrev:
Volleybollen börjar nu kl 15 & sen kl 20 ikväll så Är det RixFm nere vid Peppes... Vilka som spelar vet jag inte... Tror det var Clamp, Jill, A-teens etc..

Själv så blir det festande idag... Så inget körandes här inte..

Ring mig om ni dyker upp
0709261041
/Johan

Jag motardar mog runt lite där omkring när jag har slutat jobba.

Suger vädret så kommer jag ändå, fast i cadillac.

Blue skrev:
Jag motardar mog runt lite där omkring när jag har slutat jobba.

Suger vädret så kommer jag ändå, fast i cadillac.

Jag vill, men kan klart inte... Lönt o jobba - varför gör man det egentligen? :va *glömt*

Jagar du glassbilen nånting nu då Blue?
I måndags gjorde jag världens jävla sjukaste grej med glassbilen här i påarp, berättar gärna till en kopp java från nyrostade bönor eller vad det var för mojäng du låg inne med där :7peta

O du? Det regnade den dagen vi skulle komma ju :huvet

Mavve skrev:
Jag vill, men kan klart inte... Lönt o jobba - varför gör man det egentligen? :va *glömt*

Jagar du glassbilen nånting nu då Blue?
I måndags gjorde jag världens jävla sjukaste grej med glassbilen här i påarp, berättar gärna till en kopp java från nyrostade bönor eller vad det var för mojäng du låg inne med där :7peta

O du? Det regnade den dagen vi skulle komma ju :huvet

Ring innan du kmmer bara jag kommer vara hemomkring tills den 20:de ungefär

Var i båstad en sväng runt 15.00.. SATAN med folk det var..fick nästan sparka undan folk för att komma fram.
Fullt med moppe fuckon som beundrade min hoj också..så akta er för dessa vildar om ni drar dit med hoj hehe :fatta!

Fan va tradigt att man jobbar kväll och kom hem för 40 min sedan. tänkte dock glida ner till baustad i morrn, har tagit ledigt pga av min fölsedag. Ska passa på att införskaffa mig ett par nya handskar också... lutar år ett par alpinestars gp+. alldeles för dyra, men satans sköna och snygga.

Joshi skrev:
Var i båstad en sväng runt 15.00.. SATAN med folk det var..fick nästan sparka undan folk för att komma fram.
Fullt med moppe fuckon som beundrade min hoj också..så akta er för dessa vildar om ni drar dit med hoj hehe :fatta!

huj fort gård EN lIkzoM kan Du KöRa på bakHjULET LIkzom wow typ kolla typ mätaREN typ går te "250" *ler*

Nyheter
2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

Back