Kända fortkörare!

Jag tror inte jag åkt efter nån som hålle hastighetsbegränsningarna den här veckan.

Jag har svårt å koncentrera mig om jag inte kör fort, låter dumt, men så är det! Försöker hålla igen så gott det går dock :D

acura skrev:
Ken Keniff> va gjorde du då??? För att hamna på första sidan??? :confused:
Polisen hade en trafik kampanj i stan då , dom flyttade runt en radar på lite olika platser i city under 2 veckor och jag kom åkande på strandv ut mot djurgården och ser att lyset innan shellmacken är på väg att slå om till rött så jag lödar på för fullt, kommer förbi lyset i en jävla fart och ser en volvo i alle´n ( funderar polis?)....Ser den där lådan med tratt på tre ben( såg ut så på den tiden) och åker förbi den och poliserna med bakhjulet ritandes ett lååååångt svart bromsspår , blir invinkad och ser en fotograf som plåtar mig när jag står och får böter..........Jag fick ner hastigheten till 89 eller 99km/t och var näst snabbast under denna 2 veckors period ( fast polisen var galen på mig eftersom han sa att med det bromsspåret så var jag uppe i minst 150 )........

Hehe... hörde att det var nått bud som roade sig förra sommaren med att hoppa i lejonbacken på slottet.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back