Käka ikväll, vid 19:30?

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Hej hej!

Tänkte käka på Whoopsi Daisy vid 19:30 ikväll.
Är det någon som är sugen så är det bara att dyka upp! Köket är öppet till 21 sedan serveras en begränsad meny.

Det ligger vid Wieselgrensplatsen, spårvagn 5, 6 och 10, bl a buss 17.

http://www.whoopsidaisy.se/169-välkommen.htm

1. Jessan
2. JayBay
3. Aleniusson

:hej

Hur är Whoopsi Daisy? Har gått förbi några gånger, och det ser rätt trevligt ut utifrån i alla fall. :)

Alla (2) gånger som jag har varit där har det varit kanon! Det sitter några fyllisar runt baren men man behöver ju inte sitta i knät på dem. Bra priser också :tummenupp

Alla (2) gånger som jag har varit där har det varit kanon! Det sitter några fyllisar runt baren men man behöver ju inte sitta i knät på dem. Bra priser också :tummenupp

Låter i bilskrivningen precis som min kvarterskrog Afamia vid Wavrinskys plats. Senaste gångerna jag varit där har dock alltid kocken gått hem och då har man hamnat just i knät på gubbarna i baren istället :)

Hur är Whoopsi Daisy? Har gått förbi några gånger, och det ser rätt trevligt ut utifrån i alla fall. :)

Bor ett par hundra meter bort och måste säga att det ser ut som själva definitionen på ett sunkhak. Men det kanske funkar ändå :D

De har fiterad jalapeño och ost och lökringar och go tzatsiki och go chiliaioli och nachos och kyckling med klyftpotatisen är god och bacon och ost hamburgaren är god... :drool

Är det snart lunch eller :hoppa

Många fler men jag har ingen lust just nu :)

Om det var jobbigt att läsa kan jag sammanfatta det med att de har mycket som är gott och att jag börjar bli hungrig.

apropå många och så kom jag å tänka på denna :hihi

[YOUTUBE-ID]TmMFwabrNeM[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...