Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Känner en som det hände samma sak för, tappar färgen efter några veckor. Konstigt att dom gör så fina handtag men sen inte kan ha riktig färg på.Och just ja, oxiden tål inte uv-ljus så var beredd på att de tappar färgen efter några veckor. Jag beställde ofärgade så jag berörs inte sådär jättemycket. Helt klart 300 kr i alla fall.
Slängde också iväg en beställning nu. Någon som har bild o visa på dem när de sitter på?
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=5296541&postcount=1
Toppfarten ökar massor med dessa handtag men räkna med att du blir stämd av BMW om de ser att du kör med Kina-handtag![]()
Detta vet säkert alla, men drar det igen för att förhindra fler olyckor.
När man köper grepp till bromspumpen, kolla att det finns lite spel innan handtaget tangerar pumpkolven, annars fila på klacken i handtaget. Finns inget spel är risken stor att framhjulet låser sig efter en stunds körning.
Jag har nyligen beställt the2wheels korta grepp till min GSR, blev svarta med blå justerare, hade titax på min SV innan och kändes konstigt att gå till orginal nu så det var nästan ett måstemen hur har era hållit med färgen och att dom inte börjat glappat?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |