_Johansson_
Storfräsare
Det sitter en APE manuell sträckare på min busa, enligt många så är std-sträckarna från nyare hayabusor bättre/säkrare så i vinter lär jag nog byta ut den. Tills dess får den lov att duga, så jag tänkte kolla upp kamkedjeslacket nu innan det blir semester och långkörning.
Vet någon vilket spel kedjan ska ha mellan kamaxeldreven? Jag har läst i någon tråd om 1/4" men jag vill gärna höra från fler håll innan jag gör något. Hittills har jag inte hittat någon info på nätet om detta, inte ens på APE´s hemsida där spännaren säljs.
Vet någon vilket spel kedjan ska ha mellan kamaxeldreven? Jag har läst i någon tråd om 1/4" men jag vill gärna höra från fler håll innan jag gör något. Hittills har jag inte hittat någon info på nätet om detta, inte ens på APE´s hemsida där spännaren säljs.
