Just nu - review SS på Motors TV?

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Sömnproblem? Har Du Motors TV? Review Supersport-säsongen sänds t o m 02.30:)

Ha de!

faan kollade på den kanalen 1000ggr unde julhelgen his svärmor, inget hojjande då iaf.
önksade jag kunde få den kanalen

morecore skrev:
2699837 faan kollade på den kanalen 1000ggr unde julhelgen his svärmor, inget hojjande då iaf.
önksade jag kunde få den kanalen

För någon dag sedan körde man något "klassisk serie" med Moto-GP -86...:tummenupp

Vi får väl se hur det blir när säsongen startar...

den var 500cc hojar om man får vara lite perfekt så var det från 85. :P men vem kollar upp årtal.. om man skall vara ärlig så är den kanalen riktgt bra..

labben skrev:
2699906 den var 500cc hojar om man får vara lite perfekt så var det från 85. :P men vem kollar upp årtal.. om man skall vara ärlig så är den kanalen riktgt bra..

Oops - helt rätt:tummenupp IMHO "den tidens MotoGP" (men jag kan ju ha fel även där...) och årtalet var jag lite osäker på. Men visst är det roligt med en kanal som visar lite "nutidshistoria", och jag är grymt imponerad över hur dom kör med dom bestarna:näsblod :)

Ha de!

roffe_s skrev:
2700100 Oops - helt rätt:tummenupp IMHO "den tidens MotoGP" (men jag kan ju ha fel även där...) och årtalet var jag lite osäker på. Men visst är det roligt med en kanal som visar lite "nutidshistoria", och jag är grymt imponerad över hur dom kör med dom bestarna:näsblod :)

Ha de!

Det är väldigt ojämt vad dom visar, i dag har det varit motorcykel och australiensisk "outlaw-racing" (amrekansk midget, ungefär)

Vissa dagar är det bara skit.

Jetboat är min nya favorit, vid sidan om rally och motorcykel, ähh va fan är man trött/bakis kan man ju se rattlåsrejsing (dragracing) oxo..

GuW skrev:
2700150 ...Jetboat är min nya favorit, vid sidan om rally och motorcykel, ähh va fan är man trött/bakis kan man ju se rattlåsrejsing (dragracing) oxo..

:tummenupp mmm - Om man anser drag-racing eller mc-åkare som galna - hur betecknar man då Jetboat-kuskarna:confused:

Och man visar ju faktiskt dragracing med hojar också... Men visst är vissa dagar helt lost (franska obskyra rallyserier etc)...

Ha de!

Kanalen ingår tills vidare i Canal Digitals familjepaket. t ex "familjepaketet".

Ha de!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back