Just nu på SVT

Känns helrätt att betala TV licensen.....

Lägg av, säg inte att du gör det? :confused: Du driver med mig, eller hur?

Det blev värre i slutet på programmet, poesiafton eskalerade till något vedervärdigt. Det satt hundratals "poeter" i en sal som stank av självgodhet och allmänt dålig hygien. En efter en gick de upp på scen och läste ur kollegieblock, samtliga applåderade och skrattade och såg allmänt förnäma och överlägsna ut. Det har man betalat, känns kanon. :3freak

Ps. Bruno var med i några sekunder igår också. Så klart.

Är det här okej?

Det är inte poesi, men det är fan oacceptabelt ändå. :mad:

Bifogat

• delete världens fulaste brillor.JPG
    delete världens fulaste brillor.JPG
    31.3 KB · Visningar: 38
Haha, är det inte humor-tv alltså? Ser ju ut som en förstaklassens stureplans-brat!
Och tydligen så går det något som de kallar för "melodi-festivalen" på 1:an nu och jag tar för givet att alla som inte svarar i tråden under de närmsta 2 timmarna sitter och kollar på det :ghey

Lägg av, säg inte att du gör det? :confused: Du driver med mig, eller hur?

Det blev värre i slutet på programmet, poesiafton eskalerade till något vedervärdigt. Det satt hundratals "poeter" i en sal som stank av självgodhet och allmänt dålig hygien. En efter en gick de upp på scen och läste ur kollegieblock, samtliga applåderade och skrattade och såg allmänt förnäma och överlägsna ut. Det har man betalat, känns kanon. :3freak

Ps. Bruno var med i några sekunder igår också. Så klart.

Vi gör ju tyvärr det.....men om vi skiter i det....vad händer då?
Jag menar VEM fan har inte en radiomottagare, TV, eller internetuppling idag...hur fan smiter man?

Vi gör ju tyvärr det.....men om vi skiter i det....vad händer då?
Jag menar VEM fan har inte en radiomottagare, TV, eller internetuppling idag...hur fan smiter man?

Eh, alltså. Man betalar inte och man erkänner inte att man har en licenspliktig propagandamaskin i sitt hem. Det är standardsvaret och det fungerar. Värt att nämna är dock att en kompis blev uppringd - på tjänstemobilen - på kvällstid och svarade, tv:n var på i bakgrunden. Detta ä i normala fall inget problem, samma som hänt mig när de varit här t.ex. I detta fall så skickade de inbetalningskort och blabla. Han ringde och sade att han inte har tv och det de hade hört var en kompis tv som han var hemma hos. Kärringen svarade att hon kommer inte makulera räkningen och om han inte betalar så blir det inkasso, så nu skulle han få betala och sedan överklaga. Jaja, inte heller det blir ett problem då jag känner en som gjort det med, betalade in och samma dag ringde han och sade att han sålt tv:n. Då fick han tillbaks för 364 dagar, en dags waste kan man leva med. :)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla