Just nu hatar jag Ava Mc

Vad var det för ljushuvud här på SH som tyckte att säljarna på Ava borde "se" på en kund vad denne var kapabel att köra för hoj?
Träd fram.

Lika lite kan man se vad kunden har i plånboken. Efter massa år i finansbranschen har jag lärt mig att gubben på gatan med den utslitna icakassen kan sitta på 15 millar och den välfriserade killen i Armanikostym har lån upp över öronen. Ja, det är ett exempel ur verkligheten när jag väntade på kunden och det kom in en "lodis".
Den du minst anar kan vara drömkunden!

Gammal härlig tråd, nu har jag hört att AVA ska flytta igen.
Har dom blivit bättre på att hantera sina kunder?

Kan ju inte vara kul nuvarande placering när avfart och påfart till E4 stängs.

Ingen ger sig in där frivilligt. Sedan påfarten stängdes är det köer på Glömstavägen nästan till Huddingevägen.

Jag är inte stockholmer, men till och med jag inser ju att det här företaget har flyttat runt mer än en efterlyst bankrånare. När jag var i skolålder och åkte till hufvudstaden med föräldrar så är jag ganska säker på att de låg längs kajen i Hammarbyhamnen och jag vill också minnas att jag har kört förbi dem på allehanda adresser i sydliga förorter...?

Jag är inte stockholmer, men till och med jag inser ju att det här företaget har flyttat runt mer än en efterlyst bankrånare. När jag var i skolålder och åkte till hufvudstaden med föräldrar så är jag ganska säker på att de låg längs kajen i Hammarbyhamnen och jag vill också minnas att jag har kört förbi dem på allehanda adresser i sydliga förorter...?
Två adresser har dom haft efter Hammarby.

Jo, dom låg i södra Hammarbyhamnen för en massa år sedan. Rätt nära Lumafabriken har jag för mig. Sedan blev det väl Murmästarvägen i Sätra.

Härligt med en Mc-butik på denna sida kaoset. Även om det är Ava

Det finns uppenbarligen för mycket pengar i mcbranchen i Sthlm. Runt om i landet går handlare omkull trots att de är vettiga och välfungerande. Ava överlever trots att jag aldrig har hört någon som inte spyr galla över bolaget.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025