just nu dricker jag???

Tengil skrev:
Just det! Och därför ska vi dricka kaffe i lokalen :)

kaffe är INTE en lillördagsdryck! :fatta!

dessutom så måste jag påminna om vad herr trådstartare crashdockan sa tidigare:

crashtestdummy skrev:
vaffaan nu är ni OT vad gör ni med min sprittråd?? gör nu för fan inte den här till en fikatråd... :mad:
:yoparty

Olov är min bästaste vän. Med Olov har man aldrig tråkigt. Olov och jag brukar hitta på saker tillsammans.
Men Olov är lite skygg och vill inte gärna vara med när det finns andra i närheten. Olov har sagt att jag inte ska prata högt med/om honom när andra är med.
Men nykterist är han inte, vi har druckit alldeles för många burk tillsammans, bara han och jag.

Stefan skrev:
Olov är min bästaste vän. Med Olov har man aldrig tråkigt. Olov och jag brukar hitta på saker tillsammans.
Men Olov är lite skygg och vill inte gärna vara med när det finns andra i närheten. Olov har sagt att jag inte ska prata högt med/om honom när andra är med.
Men nykterist är han inte, vi har druckit alldeles för många burk tillsammans, bara han och jag.

:rofl Hällsa! :tummenupp

Stefan skrev:
Hmmm... Det där låter lite som en beskrivning på "fula farbrorn" ju...
Han är din kompis men du får inte berätta om honom.
Ni träffas bara själva.
Du dricker en massa alkohol när han är med.

Är det efter de där träffarna som du brukar ha ont i rumpan?
Jag tror att Olov inte är så jävla bra egentligen. :7peta :D

Kyckling skrev:
Hmmm... Det där låter lite som en beskrivning på "fula farbrorn" ju...
Han är din kompis men du får inte berätta om honom.
Ni träffas bara själva.
Du dricker en massa alkohol när han är med.

Är det efter de där träffarna som du brukar ha ont i rumpan?
Jag tror att Olov inte är så jävla bra egentligen. :7peta :D
:7peta Olov heter Molgan i Alfons värld. Fattar'u'nurå :kocko :pannkyss

Lägger mig i badet nu med en whisky :-)
Ska bli skönt att tina lite efter en fin stund på Axsjön.

Back