/J Ny medlem Gick med 7 Dec 2004 Ort Skogen Hoj GSX400 15 Nov 2010 #21 Jag köper definitivt inga julklappar på nätet. Jag köper knappt någonting på nätet överhuvudtaget. Bra att den här tråden dök upp, nu kanske jag kommer ihåg att åka till flaskoteket och handla julklappar i tid.
Jag köper definitivt inga julklappar på nätet. Jag köper knappt någonting på nätet överhuvudtaget. Bra att den här tråden dök upp, nu kanske jag kommer ihåg att åka till flaskoteket och handla julklappar i tid.
GuW Version 1.1 Gick med 30 Jul 2004 Ort Nej Hoj Ja 15 Nov 2010 #22 Julklappar säljs väl inte före den 23'e? Fast man kanske skulle rationalisera och lägga in en banköverföring av pengar till den 24, till alla som ska ha, och själv knäppa en pilsner redan på morgonen så man kan svara "jag kan tyvärr inte komma till er, jag har druckit öl... Fy fan...
Julklappar säljs väl inte före den 23'e? Fast man kanske skulle rationalisera och lägga in en banköverföring av pengar till den 24, till alla som ska ha, och själv knäppa en pilsner redan på morgonen så man kan svara "jag kan tyvärr inte komma till er, jag har druckit öl... Fy fan...
Mordecaien Can do! Gick med 22 May 2006 Ort Vischan Hoj Knappt 15 Nov 2010 #23 Har redan köpt en klapp på nätet Åt mig själv Det är alltid roligare att ge än att få Särskilt till sig själv
Har redan köpt en klapp på nätet Åt mig själv Det är alltid roligare att ge än att få Särskilt till sig själv