Julmust 2012

Hammars Julmust lät ju väldigt spännande och prisvärd, var kan man köpa denna?:va
En bildsökning säger att det är denna klassiker:
blogg

En bildsökning säger att det är denna klassiker:
blogg

Har inte sett den där etiketten i min lokala butik iallafall... Kanske bara säljs av vissa kedjor eller på vissa orter? Någon som vet vem som har den? :)

Den etiketten satt väl på Apotekarnes förr?
Jag känner iallafall igen den väl, och jag har aldrig sugit i min någon Black Hammer-must.

Hammars Julmust lät ju väldigt spännande och prisvärd, var kan man köpa denna?:va

Köpte på Netto idag! Tror det va 6 spänn 1 1/2 L ! Sitter med ett glas framför mig nu! Tyvärr tämligen smaklös historia och inget som spritter till i gommen:(

Jag hittade Zeunerts julmust på glasflaska idag! :banana

Det är inte lätt att leta sig fram genom alla berg med CC och ICAs egna läskingar för att hitta guldkornen.

Köpte på Netto idag! Tror det va 6 spänn 1 1/2 L ! Sitter med ett glas framför mig nu! Tyvärr tämligen smaklös historia och inget som spritter till i gommen:(

Netto minsann, får kolla där! Tack!

Trist att du inte gillade den, undras hur den fick såpass högt betyg på den där musttesten...:va Men men, jag får väl köpa hem en flarra och testa! Kanske faller mig mer i smaken :)

Edit: Var förbi netto en sväng, etiketten var lik men bryggeriet var inte hammars... Stod något annat på flaskan, minns inte vad det var nu tyvärr men det är nog något annat. Så där kanske vi har förklaringen.

Edit 2: Läckö tror jag att det stod...:va

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...