julkort

har du skickat julkort i år

• Antal röstningar
    0

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Varför i hellvete ska alla vårtiga kärringar sitta och skicka en massa julkort till alla dom känner bara så att jag inte ska hinna få mina pengar?? Inte tråkig jul med 8kr och inga julklappar inköpta. Har ni skickat några julkort i år?

Jag har inte skickat några.
Men lyckligtvis är jag belönad med en bättre hälft som tar hand om sånt, så mitt namn står med på ett par styckna :tomten

Julen är fånig.
Man får väl förhoppningsvis lite wiskey av farsan, så lite värt är det ju...

Vad har de vårtiga kärringarna att göra med att du inte får pengar i tid? :va

dom tar upp all "post-trafik" så att mitt brev med pengar från livs inte kommit. Nu spekulerar jag bara men det är inte omöjligt. Har aldrig förstått det roliga med julkort heller.

honkiie skrev:
dom tar upp all "post-trafik" så att mitt brev med pengar från livs inte kommit. Nu spekulerar jag bara men det är inte omöjligt. Har aldrig förstått det roliga med julkort heller.

Julkorten går för sig i postflödet.

Tänk om alla gnällkärringar kunde skaffa sig ett konto att få in lönen på... :tomten

Thundercat skrev:
Julkorten går för sig i postflödet.

Tänk om alla gnällkärringar kunde skaffa sig ett konto att få in lönen på... :tomten

Mmmm, funderade på det jag också. Men det finns alltså fortfarande folk som får sina vita lönepengar på utbetalningskort? :)

Jag har skickat ett E-postjulkort. Töntigt värre men jag skickade det till mig själv så jag anser mig ursäktad.
Inga analoga julkort däremot, vem fan ska jag skicka de till?

Victor skrev:
Jag har skickat ett E-postjulkort. Töntigt värre men jag skickade det till mig själv så jag anser mig ursäktad.
Inga analoga julkort däremot, vem fan ska jag skicka de till?

No offense men du verkar ha en rätt ensam jul :pannkyss

Efter att ha jobbat extra som julkortssorterare på Posten när jag var 16-17 år så VÄGRAR jag pyssla med sånt där. Kanske ångrar jag mig i framtiden, men än så länge så... *blä*

Thundercat skrev:

Andra utbetalningen från a-kassan, hade tusen bankärenden första utbetalningen så jag glömde be dom fixa det där per automatik. Därför jag får brev

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back