Julklappstips??

Frazze skrev:
Aha! Då är jag med. Dock så har han redan en sådan också...

Mvh Frazze

:)

Kolla touringbutiken sen på juklappstips

Såg där en garage matta, men det var på en suzuki hoj :(

Har kikat lite på touringbutiken nu och spanat in handtagsvärmarna. Dock tycker jag de flesta ser ut att vara för snöskotrar med ganska billiga (till utseendet) gummihandtag. Och bara två st hade någorlunda snygg "on/off"-dosa till...

Denna t.ex.
Klicka här för att se...
Skulle det vara något att ha? Passar ju enligt beskrivningen alla landsvägare...

Edit: Klockan är sent slagen, så jag måste nog få lite sömn... Får återkomma till diskussionen i morgon. Tack till er som hjälpt till hittills...

Mvh Frazze

Last edited:
Miss_Orchidee skrev:
ÅÅÅ, det vill jag ha! :) serriöst alltså! jag fryser ALLTID om händerna så fort vintern börjar närma sig :3freak
Det är därför man kör på sommaren.... :tungan

Victor skrev:
Jag hade tänkt att ge tjejen en stegräknare. Man kan se hur många kalorier och hur långt man gått. Fiffigt va?

Åt din far skulle jag köpt handtagsvärmare eller kanske ett nytt underställ? Gubbar är så dåliga på kläder.
Gör du det tror hon att du tycker hon är tjock....

tänkte som alla andra på värmehandtag.. annars kanske ett täcke till hojjen, så den har lite damskydd nu i vinter? om han inte redan har det.

kajlyl skrev:
Gör du det tror hon att du tycker hon är tjock....

tänkte som alla andra på värmehandtag.. annars kanske ett täcke till hojjen, så den har lite damskydd nu i vinter? om han inte redan har det.

damskydd? jag trode man hade hoj för att få damer!

:D

Hallå igen...

Finns det någon som har några tips på vart mer jag kan leta efter handtagsvärmare? Har sökt på google och sånt, men hittar inte riktigt det jag letar efter.

Även tips på andra saker mottages.

Mvh Frazze

Jag skulle letat om man kunde hittat ngn FET Honda-flagga någonstans som han kunde ha över bike:n när den står garagerad. Så slipper man damm och andra saker på mc:n tills nästa gång man skall ut och köra. Kanske lite väl billig present(med tanke på vad ni pratat om tidigare) men det enda jag kom på just nu. :)

Nått Schysst visir till hjälmen?
Walkie talkie så han kan snacka med sin passagerare?
allahanda hojrengöringsmedel, typ motuls sprayvax (skitbra), insprutningsrengöring, kedjerens, klisterolja till kedjan o.s.v. så kan han putsa lite i vintermörkret. :)
undertail... (kanske inte finns till den hojen) / (han kanske är för gammal för sånt)

Lycka till att hitta nåt!

5-56 och silvertejp är alltid uppskattat :hihi. Kan ju ges i kombination med annat bara som en kul grej.

OT som fan men...

mb skrev:
5-56 och silvertejp är alltid uppskattat :hihi. Kan ju ges i kombination med annat bara som en kul grej.

Fin signatur du har kompis. :tummenupp
Vi får hoppas att meddelandet går fram

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien