Julklappstips sökes: damunderkläder!

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
Paniken närmar sig, Högst upp på damens önskelista står underkläder. Enkelt tänkte jag, Victorias Secret har man ju hört talas om. Det blir bra, men vart köper man det märket? Inte i Sverige blev svaret.
Min fråga: Har jag fått rätt svar? Vad ska jag köpa istället?

MVH: Mekus

Mekus skrev:
2669381 Paniken närmar sig, Högst upp på damens önskelista står underkläder. Enkelt tänkte jag, Victorias Secret har man ju hört talas om. Det blir bra, men vart köper man det märket? Inte i Sverige blev svaret.
Min fråga: Har jag fått rätt svar? Vad ska jag köpa istället?

MVH: Mekus

Det är en kedja i amerikat. Kanske kan du köpa via deras hemsida.
Det du ska köpa är såklart det du vill se henne i!

Du har all anledning att känna panik.

Damunderkläder är ingen lek, första gången jag skulle köpa det så hade jag noll koll på storlekarna, knallade in på en affär för överprissatta tygbitar och såg förmodligen ut som ett frågetecken.

Jag hade dock turen att träffa på en expidit i min egen ålder, och hon insåg nog hur lost jag var, så hon guidade mig snällt igenom vad som var för slampigt, vad som var för tråkigt och vad som var passande att ge bort.

Sen när hon frågade vilken storlek såg jag ännu mer ut som ett frågetecken och stammade "medium?", då kunde hon inte längre hålla sig för skratt.

Storlek är jävulskt noga på dylika tingestar, men hon hjälpte mig även där (jag hade 25 mil till tjejens underklädslåda, så jag kunde inte gå hem och kolla).

Hon sa, jämför hennes kropp med min, så utgår vi ifrån det, hon ropade in sin kollega så att jag hade två jämförelseobjekt (och för att kollegan skulle få skratta åt mig också) och jag lyckades faktiskt ganska bra, alla grejor passade perfekt.

Jag har aldrig gett bort underkläder efter den persen.

Jag glömde nämna att man helst ska hitta det jag söker i en hyfsat vanlig butikskedja, det är lite för nära jul för att jag ska våga riskera postorder

Mekus skrev:
2669408 Jag glömde nämna att man helst ska hitta det jag söker i en hyfsat vanlig butikskedja, det är lite för nära jul för att jag ska våga riskera postorder
Knalla in på närmsta TWILFIT, en baggis att hitta fina saker där och du får bra hjälp av personalen.
J Lo, Calvin Klein och Triumph har många trevliga saker som uppskattas, glöm inte heller Twilfits eget märke som är helt okej.

En sak till... var jävligt säker på din flickväns storlekar annars blir du inte populär. :tummenupp

zoddri skrev:
2669395 www.nelly.se

Har inte Vikkans Hemligheter men en hel del annat man gärna ser tjejer i :drool

Ännu en gång kom jag på mig själv varför jag föredrar en fin rumpa framför ett par fina bröst :drool.

General E skrev:
2669392 Det är en kedja i amerikat. Kanske kan du köpa via deras hemsida.
Det du ska köpa är såklart det du vill se henne i!
Ett tips är att INTE köpa det du vill se henne i..

/Prulle som döda förhållande med det.

prulle skrev:
2669709 Ett tips är att INTE köpa det du vill se henne i..

/Prulle som döda förhållande med det.
Nä, papperskassen kanske inte var så populär :hihi

Om du bor i sthlm rekommenderar jag å det varmaste butiken Bodhi i sturegallerian eller på S:t Eriksgatan 39.
Fruktansvärt snygga underkläder. Ett tips är hanky panky. Hon kommer att älska dig för all framtid om du köper det hallonröda setet. :)
PAAAIALOPGEPHCEA_441_m_n.JPG
PAAAAAFGLHGCHCEA_428_m_n.JPG

Twilfit
Åhlens
Lindex
Kappahl
H&M
Cubus
MQ (fast de har mer vardagliga i bomull i tråkiga förpackningar)
Noa Noa (har i allafall haft underkläder i Linköping)

Bor du i Stockholm så kan du gå till NK, där har de ju små gulliga butiker för var å vartannat märke och med bra hjälp.

Bor du i Linköping så kan du gå till Marys shop som ligger i Filbyter gallerian, ser tråkigt ut men har väldigt mycket och bra personal

Lycka Till

I de allra flesta städer brukar det ju finnas någon butik med lite sexprylar. Där kan man hitta rätt sjyssta underkläder också.
Här i Uppsala har vi Lustgården. Som sagt i de allra flesta städer brukar det finnas ialla fall nån sån butik.

Annars kan man ibland ha tur inne på Lindex och hitta fina underkläder.... Beror ju på vad man är ute efter för stil.

Nitrogen skrev:
2669804 Om du bor i sthlm rekommenderar jag å det varmaste butiken Bodhi i sturegallerian eller på S:t Eriksgatan 39.
Fruktansvärt snygga underkläder. Ett tips är hanky panky. Hon kommer att älska dig för all framtid om du köper det hallonröda setet. :)
PAAAIALOPGEPHCEA_441_m_n.JPG
PAAAAAFGLHGCHCEA_428_m_n.JPG

1 Dag för sent. Fan va jag e KASS på att tajma.

Aja får väl köpa det som ett "överrasknings set" när man vill nåt Xtra...

Hur var det, 70% eller nåt sånt av köpta julklappsunderkläder byttes strax efter julafton, då BH var för stora och trosor för små?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg