Julklappsbyte @ Sporthoj 2013

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
För alla oss som fått något riktigt onödigt, värdelöst och/eller oönskat öppnar jag denna tråd. Saknas kvitto/inköpsställe kan ju bytet gå dåligt, som tur är så är man då guldmedlem på Sporthoj.com som löser allt.

Tanken är att man postar vad man har och vad man vill ha i gengäld, obs inga drömpriser nu.

Jag har:
1. Glasälg från tydligen anrikt finskt glasblåseri, förmodat inköpspris 80-120 EUR. Önskat bytesvärde, ca 50kr. Biobiljett typ.

2. Glaskanna anno 2012. Riktigt värdelös. Uppskattat inköpspris 30 EUR. Önskat bytesvärde: vad-som-helst

Bilder kommer.
 
How international av herr markus, EUR liksom, eller är han finne? :gnissla
 
Okänd summa pengar skänkt i mitt namn till Rädda Barnen.

Bytes mot flaska sprit av sämre kvalisort i valfri storlek. Eller kom med förslag. :fyllisar
 
Tur man vuxit ifrån att ge bort skit till släkt och vänner, då slipper man oftast få skräp tillbaka.
 
Jag har (ännu) en prydnadstomte. 20-30 cm hög i tyg. Bytes mot ett handslag eller hjälp att lufta bilbromsar en solig dag.
 
Vann en tavla föreställande Jesus i julklappsspelet, den är din om du står för frakten!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top