zx
bling-bling byggare
- Gick med
- 19 Apr 2003
- Hoj
- z750( gold edition , z400 flattrack, gpz750 82:a eddie lawson edition
Hade tänkt att kosta på hojen lite i vinter efter att ha kört med den i två säsonger men visste inte riktigt vad jag skulle hitta på så jag satt och kollade lite på ebay och helt plötsligt var man några tusenlappar fattigare
.
Började med att köpa nya eloxerade kopplings och bromsgrepp.
Sedan blev det inköp av en polerad Ducati fälg som ska kromas, har även införskaffat hela hubben från en Ducati 996 och efter nyår ska jag beställa en enkelsving från Metmachex(dyrt men snyggt).
Hittade även på adapterplattor för radiella bromsok så jag slog till på ett sådant set, fick ju då lov att köpa nya bromsok så det blev ett par såna från en gsxr1000.
Nya speglar var också ett måste då mina gamla har gjort sitt och avslutningsvis ville jag gärna ha ett avgas som inte täcker enkelsvingen
så nästa vecka blir det ett Laser Xtreme.
Kul med julklappar
.
Flera bilder kommer när jag monterat allt på hojen

Började med att köpa nya eloxerade kopplings och bromsgrepp.
Sedan blev det inköp av en polerad Ducati fälg som ska kromas, har även införskaffat hela hubben från en Ducati 996 och efter nyår ska jag beställa en enkelsving från Metmachex(dyrt men snyggt).
Hittade även på adapterplattor för radiella bromsok så jag slog till på ett sådant set, fick ju då lov att köpa nya bromsok så det blev ett par såna från en gsxr1000.
Nya speglar var också ett måste då mina gamla har gjort sitt och avslutningsvis ville jag gärna ha ett avgas som inte täcker enkelsvingen
så nästa vecka blir det ett Laser Xtreme.
Kul med julklappar

Flera bilder kommer när jag monterat allt på hojen
Bifogat
-
!Be5Y-vwBmk~$(KGrHqIH-DIErciL(OFpBK+HW)rnkw~~_35.jpg16.4 KB · Visningar: 40
-
!BSWYBl!B2k~$(KGrHgoH-D8EjlLlyV52BKCvzNy-nQ~~_35.jpg14.1 KB · Visningar: 42
-
b685_35.jpg11.9 KB · Visningar: 45
-
!BgdqgSw!2k~$(KGrHqQH-DoEsMEvR6giBLFY1tr)g!~~_35.jpg10.6 KB · Visningar: 43
-