Julklappar till 12-13 ariga grabbar?

Tekniklego håller fortfarande... tror jag, var längesen jag snackade med nån 12-åring.

Barbara ar inte att tanka pa! Tank om de kommer at granen och den (Barbaran) exploderar!

Bajsbålhanske,böll,böllträ ! Riktiga grejer alltså.

Nu ar det nastan klart - tva telefonsamtal och en timme pa natet. Jag hamtar upp 3 st for ca 795 kr/st, inklusive 8,6% tax, tva kvarter fran kontoret (www.jandr.com). Enligt Pricerunner kostar Garmin eTrex ca 1700 spann hemma i Schweden. Elektronik ar javligt billigt har. Vete fan hur det kan vara sa dyrt hemma.

Blev klart mer an vad jag tankt men ar man desperat sa ar man... Tack for alla tips. Baseball hade varit coolt men att skicka slagtran blir for stort (och dyrt). Jag kommer snart att fa kopa en flygstol och skicka klapparna den vagen...

Du vet att de inte funkar i sverige va, vi har metersystemet.........

.-.......skoja bara :)

///Mats

Fan - blev lite bajsnodig dar ett tag. Jag kopte ju en mobil for ett tag sen- jag retar mig inte alls pa att jag inte har svenska i den. Det suger inte alls att det tar 2-3 timmar att skriva SMS numer... Ska forsoka fa det fixat hemma.

Mingves skrev:
Du vet att de inte funkar i sverige va, vi har metersystemet.........
.-.......skoja bara :)
///Mats

Mr_Philip skrev:
Köp ett tv/data spel rekomenderar Need For Speed Underground

Går alltid hem, eller Mafia funkar med. Min lillebror (13år) sitter o spelar det hela tiden.
Själv har jag köpt filmen från Juniorfestivalen i kart till min bror, han tävlar ju själv. (hoppas på att den dyker upp innan jul som de lovade men det börjar se mörkt ut :fatta!)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT