Julklappar till 12-13 ariga grabbar?

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
:confused:

Helt knackt och nu borjar det dra ihop sig till jul (grejerna ska skickas). Vad ska man kopa till syskonens smagrabbar? Kanns som att jag har kort igenom allt roligt (laserpekare, ficklampor, knivar och multiverktyg m.m.). Forra aret fick de Petzl Tikka pannlampor som blev stor succe - de har anvant dem jakligt mycket...

Hur knacker jag det i ar? Budget kring 500 spann/gubbe. Inga klader for jag ar i USA och kan inte byta om det blir fel storlek. De lirar fotboll, basket, hockey och gillar fiske och "prylar" som alla snubbar gillar. En stjarna i hatten till den som kommer pa nat bra!

Prylgalna 12-13åriga pojkar finns det ett hett tips(du har troligen redan gjort det, men ändå)... bläddra igenom Tekninkmagasinets katalog ...kanske t.o.m. Kjell&co

kolla noga igenom den så hittar du säkert nått bra :tummenupp

Något som är en garanterad succe hade varigt Soft Air Guns ...men av någon andledning håller föräldrarna oftast inet med :va

I den ålder tjatade jag sönder pappa om en cross och minimoto, men din budget håller ju inte till något av det. Men köpa nåt typiskt amerikanskt kanske?

Köp choklad för hela slanten. Det hade jag velat ha nu....

Julklapp till 12-13 åringar, från USA....

Lätt...

Playboy prenumeration! ;)

Nicke skrev:
:confused:

Helt knackt och nu borjar det dra ihop sig till jul (grejerna ska skickas). Vad ska man kopa till syskonens smagrabbar? Kanns som att jag har kort igenom allt roligt (laserpekare, ficklampor, knivar och multiverktyg m.m.). Forra aret fick de Petzl Tikka pannlampor som blev stor succe - de har anvant dem jakligt mycket...

Hur knacker jag det i ar? Budget kring 500 spann/gubbe. Inga klader for jag ar i USA och kan inte byta om det blir fel storlek. De lirar fotboll, basket, hockey och gillar fiske och "prylar" som alla snubbar gillar. En stjarna i hatten till den som kommer pa nat bra!

Köp ett tv/data spel rekomenderar Need For Speed Underground

Sånndär liten radiosrtyrd bil som e 6 cm lång kanske? otroligt kul o köra!

ICA Maxi hade erbjudande på sånna för 79kr/st, annars har teknikmagasinet nån lite bättre modell för 199kr...

Annars är väll ett bra tips som kajlyl säger...

Hahaha!!! Tack för tipsen - cross då hade man varit kung i flera år. Jag och syrrans man fick i princip slita loss dom från crossarna på MC Varuhuset förra sommaren. De var som bläckfiskar, det gällde att få loss båda händerna samtidigt annars satt de fast igen. Sprit - då blir syrrorna väldigt glada på mig... :)

Radiostyrda grejer har de och har haft... de är inte speciellt bortskämda men det börjar vara svårt att hitta på nåt de inte har/har haft längre (och till rimliga pengar). Ska kolla på Teknikmagasinet nu!

Är dom fiskeintresserade så tjacka lite roliga drag och annat skoj när du ändå är nere i USA. Dom har en jäkla massa skumma saker på marknaden i den kategorin.
Någon modellbygge kanske?

Några skjuta/panga prylar? Laser nånting grejer? Haha. Förstår att du känner dig lost :tomten

Men hallå kör walikitalki av modellen bra.. 3 st eller varför inte fler kostar inte så myckewt 300 för 2.. och räcker LÅNGT inte som de skit de har här i sverige.. eller varför inte en extra så kan de ha dem när de e ute o leker så kan mamma kalla på dem när de ska äta.. :tummenupp

Jävligt bra idé men det skulle vara grymt tråkigt om de fastnade i tullen. Visst får man fortfarande _inte_ ta in trådlösa telefoner och liknande - eller? Ska väl i och för sig mycket till innan de orkar bryta upp en låda full med inslagna julklappar.

AleX skrev:
Men hallå kör walikitalki av modellen bra.. 3 st eller varför inte fler kostar inte så myckewt 300 för 2.. och räcker LÅNGT inte som de skit de har här i sverige.. eller varför inte en extra så kan de ha dem när de e ute o leker så kan mamma kalla på dem när de ska äta.. :tummenupp

Nu tror jag att jag kom på det!!! Det blir nog en Garmin Geko 101 GPS till knattarna. $100 per styck oprutat men köper jag tre får de fan skala av lite på priset. Ribban åkte högre än vad jag tänkt men jag har haft kraftig ångest får detta ett tag nu... tack för alla tips!

Är dom 12-13 år kanske det är störtballt att kunna säga "...den/det är från USA" till kompisarna. Så kan du hitta något som inte går att skaffa här i sverige för dom kanske det går hem på så sätt.

Någon schysst tröja med tryck kanske (gärna då något udda märke som inte finns här)? Ok, du sa inga kläder, men dom gillar ju basket osv, så ta till exempel en LA Lakers t-shirt till gympan? Då spelar ju inte storleken någon jätteroll, medium borde ju funka? Kan ju kolla med morsan annars hon borde ju veta :)

Något form av spel/speltillbehör som inte finns här än...jahopp...nu tog inspirationen slut. Ett vettigt förslag iaf, även fast det gick rakt emot dina instruktioner, haha.

/SSB

Nicke skrev:
Nu tror jag att jag kom på det!!! Det blir nog en Garmin Geko 101 GPS till knattarna. $100 per styck oprutat men köper jag tre får de fan skala av lite på priset. Ribban åkte högre än vad jag tänkt men jag har haft kraftig ångest får detta ett tag nu... tack för alla tips!
vae de fö nå hitte po?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...