Julkalender

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Vi har gjort en julkalender i stil med Trolltider, det är i alla fall ett troll med varje avsnitt. Börjar hårt med italienska godsaker. Tanken är att vi ska fixa detta hela vägen fram till jul.
 

silad

dalis
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mölndal
Hoj
1984, Yamaha, FJ1100, XRV 750.
Trevligt detta skall följas.
Enda invändningen är att på min Adventskalender hemma öppnade jag lucka 1 igår och lucka 2 idag.... ;)
 

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Trevligt detta skall följas.
Enda invändningen är att på min Adventskalender hemma öppnade jag lucka 1 igår och lucka 2 idag.... ;)
Lucka 1 var igår, idag har vi lucka 2, imorgon blir det lucka 3 och sen... Ni fattar säkert.

Här kommer lucka 2, de kan ses på Youtube varje dag fram till jul
 

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Ja just det ja!!!
:tummenupp
Du är så smart Magnus, klicka in som följare på youtube så kommer det som automatiskt varje dag. Vi har förövrigt reserverat en lucka till dig att göra, dan före dan före dan.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Du är så smart Magnus, klicka in som följare på youtube så kommer det som automatiskt varje dag. Vi har förövrigt reserverat en lucka till dig att göra, dan före dan före dan.
Hahaha, kul, jag tar det uppdraget! Men.... jag skulle inte kunna få tredje advent istället?
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Du är så smart Magnus, klicka in som följare på youtube så kommer det som automatiskt varje dag. Vi har förövrigt reserverat en lucka till dig att göra, dan före dan före dan.
Eller... tredje advent OCKSÅ?:)
 

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Hmm, jag ser att jag borde ha 24 st motorcyklar så jag kan göra en kalender jag också. Skall prova det här hemma som motivering :näsblod

Kul!
Kör hårt, om du har 24 stycken cyklar är det inga problem. Om någon annan "bara" har 10-12 hojar kan det börjas vid Lucia.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Vi kan inte få för många julkalendrar av detta slaget!
Samlare, exponeren edra klenoder!!

Man får önska, va?
 
Last edited:

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Idag har vi en lucka för alla Ducatister, imorgon blir det ett gästspel.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top