Julkalender

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Vi har gjort en julkalender i stil med Trolltider, det är i alla fall ett troll med varje avsnitt. Börjar hårt med italienska godsaker. Tanken är att vi ska fixa detta hela vägen fram till jul.

Trevligt detta skall följas.
Enda invändningen är att på min Adventskalender hemma öppnade jag lucka 1 igår och lucka 2 idag.... ;)

Trevligt detta skall följas.
Enda invändningen är att på min Adventskalender hemma öppnade jag lucka 1 igår och lucka 2 idag.... ;)
Lucka 1 var igår, idag har vi lucka 2, imorgon blir det lucka 3 och sen... Ni fattar säkert.

Här kommer lucka 2, de kan ses på Youtube varje dag fram till jul

Ja just det ja!!!
:tummenupp
Du är så smart Magnus, klicka in som följare på youtube så kommer det som automatiskt varje dag. Vi har förövrigt reserverat en lucka till dig att göra, dan före dan före dan.

Du är så smart Magnus, klicka in som följare på youtube så kommer det som automatiskt varje dag. Vi har förövrigt reserverat en lucka till dig att göra, dan före dan före dan.
Hahaha, kul, jag tar det uppdraget! Men.... jag skulle inte kunna få tredje advent istället?

Hmm, jag ser att jag borde ha 24 st motorcyklar så jag kan göra en kalender jag också. Skall prova det här hemma som motivering :näsblod

Kul!
Kör hårt, om du har 24 stycken cyklar är det inga problem. Om någon annan "bara" har 10-12 hojar kan det börjas vid Lucia.

Idag har vi en lucka för alla Ducatister, imorgon blir det ett gästspel.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!